Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ja vi elsker FP fordi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 19:20   #41
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja vi elsker FP fordi?

Jeg er her utelukkende på grunn av Einar. Jeg håper han snart skal vise seg igjen ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 19:22   #42
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke egentlig om jeg elsker FP. Jeg tror det er lagt inn noen skjulte bilder som fester seg i underbevisstheten og gjør en avhengig.

Gammel 16-12-08, 19:28   #43
Einar
Administrator

Medlem siden: Jul 2008
Einar er litt kulEinar er litt kul
Standard

Einar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 19:31   #44
Left
Passiv

Standard

Vel - noen må røyke, jeg må innom FP. Same shit, different name.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 19:40   #45
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vel - noen må røyke, jeg må innom FP. Same shit, different name.

FP lukter litt bedre, da. Det er også en av fordelene ved forumet.

Gammel 16-12-08, 19:42   #46
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

FP er avhengihetsskapende, og en oase av kunnskap, fjas og gode diskusjoner.

Gammel 16-12-08, 19:53   #47
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er avhengig av FP fordi det er så bra diskusjoner og avsporinger her. Og så blir jeg innimellom ganske engasjert og nesten litt glad i (usj, klissete!) flere av brukerne. FP er litt sånn reality med smarte mennesker i hovedrollene.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:14   #48
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diversity.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:26   #49
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er det eneste stedet du finner paddemobbing, penismåling, mulig påkjørsel av ulv, og en mengde andre saker i en og samme tråd, uten at det nødvendigvis sporer helt av, bare litt av skinnene av og til, og en mengde sarkasme og ironi, for oss som skjønner det er det uvurderlig. Det er også ganske morsomt med de som ikke skjønner det.

Minuset er at jeg ikke har tid nok til å være her, så jeg føler ikke helt at jeg henger med hele tiden. Kommer tilbake til en tråd som har eksplodert til over 600 innlegg. Jeg innser at jeg har for mye RL, og bør gjøre noe med det.

Nyttårsforsett?

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:28   #50
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Det er passe mye/lite av det meste. Eh...ja, dere skjønner helt sikkert hva jeg mener.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:28   #51
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:29   #52
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det daffy sa!

Også at jeg til stadighet finner meg selv sittende foran skjermen og le høyt. Enkelte brukere her inne må jeg ikke lese svarene fra på kontoret fordi treffsikkerheten er såpass høy.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:40   #53
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Nyttårsforsett?

Å bruke mer tid på FP, formoder jeg?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:41   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og smileyene - jeg digger dem!

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:43   #55
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Teofelia: Selvsagt.

Gammel 16-12-08, 20:44   #56
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Teofelia: Selvsagt.

Jeg hadde tenkt å si noe lurt. Om at vi egentlig skjønte det med én gang, osv.
Men det ble i grunnen bare teit, også er jeg sjemperedd for Teofelias sarkasme.

Gammel 16-12-08, 20:45   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Einar!

Kasia, din flørt. Forøvrig, sånn utenom moddene, elsker jeg FP pga. brukerne, den til tider intelligente humoren og den til tider svært pubertale humoren, at jeg stadig lærer noe nytt, at språket mitt bedres av å skrive her inne fordi jeg skjerper meg (så det så!) og mye pga. Blogorama.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:46   #58
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Standard

Har hørt den er skummel.

Gammel 16-12-08, 20:47   #59
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Har hørt den er skummel.

Omtrent dødelig.

Gammel 16-12-08, 21:20   #60
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg tror Skilpadda vet hvilke knapper hun skal trykke på. Sånn har jeg det hver gang du nevnes istedet for meg.

Svar

Emneord
wannabe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.