Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 00:51   #121
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

:venter på knøttet:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 01:16   #122
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Denne skjønte jeg ikke. Det bekymrer meg litt. (Det kvalifiserer sikkert til nek-status. ) Usikker på om du spøker eller mener alvor? For du skjønte at jeg spøkte?

Det aC mente var at selv om hun skjønte det var en spøk opplevde hun det som sårende. Hun var ikke ironisk.

Sist redigert av him : 17-12-08 kl 01:37.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 07:19   #123
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har dere hørt om svensken, dansken og nordmannen som fikk tilbud om å være med i en mye omtalt musikkvideo som inneholdt både narkotika, alkohol, sex og vold?
Dansken fikk spørsmålet, og sa ja, svensken fikk samme spørsmål, nølte, men sa ja, nordmannen fikk spørsmålet og sa nei, jeg tar avstand fra sånt. Jeg skal dessuten i et meget viktig møte på akkurat det tidspunktet, og så må jeg innom en bokhandel og en blomsterforretning på veien. Bestemor er på sykehus og legene sliter med å finne ut hva det er. De trodde først det kunne være noe cerebralt, men det har de utelukket etter å ha tatt flere prøver. Hun bæsjer heldigvis normalt. Uansett, jeg har en stabil og godt betalt jobb, og har med årene lært meg å sette pris på tryggheten og stabiliteten dette medfører. Jeg er kanskje det man vil kalle et forutsigbart menneske, og det har hendt at det brukes mot meg, som at det er negativt å ha et slikt levesett, men det får så være. Jeg vet hva jeg står for, jeg skjemmes ikke av mine verdier, jeg gjør ikke en flue fortred. Jeg legger meg før ti om kvelden, jeg står opp tidlig, kommer aldri for sent på jobb, er aldri borte fra jobben, er alltid frisk og har et smil og en latter som sprer glede der jeg går. Jeg kunne riktignok vært litt tøffere. Benyttet meg av mine superevner. Jeg er en mester i å ordlegge meg, jeg er en bad ass forhandler og jeg gir meg ikke før jeg får det som jeg vil. Riktignok ikke når det gjelder, men sånn ellers. I dusjen, foran speilet, til bikkja osv. Det er ingen som kan klandre meg for det heller. Jeg er vokst opp i den troen at ydmykhet er selve veien og nøkkelen til suksess. Mamma var svært forstyrret på mange nivå, så forstyrret at jeg brukte mesteparten av barndommen min på å sende inn forslag til nye sykdommer til "Dagens medisin". Jeg ble aldri hørt, til tross for gjentatte forsøk. Jeg ble riktignok hørt på den måten at jeg fikk dyr overnatting i sentrum, høyst ufrivillig, men det er vann under broa nå. Jeg kom over det, utviklet meg som menneske, gikk gjennom flere faser, snublet, men kom meg på bena igjen. Jeg elsker forpliktelser, mat, Facebook og bikkja mi. Jeg samler på vaser uten noen som helst verdi, ikke sentimental, engang, og jeg knuser bare noe få når jeg er virkelig forbanna. Jeg blir sjelden forbanna, jeg er veldig rolig og avbalansert, har lang lunte og få bekymringer i livet. Jeg betaler regningene når jeg skal og har som regel mer til overs. Da handler jeg på Europris. Jada, I have it made.

Jeg likte denne.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 07:23   #124
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forstår ikke mye om dagen, men hva var hensikten med Skremmerens historie?
Og ble aC fornærmet over FF-cup snakk? Er det noe man misunner noen? Vonde skuldre og vanskelig kjoleutgangspunkt?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 07:30   #125
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Og ble aC fornærmet over FF-cup snakk? Er det noe man misunner noen? Vonde skuldre og vanskelig kjoleutgangspunkt?

Jeg leste det som om aC tok dem ved hornene, pikene, og filleristet dem så grundig at puppene slang veggimellom. Her sitter de i en tråd og er mest av alt enige med dem som mener blonde pop-babes er udugelige nek, og så preserer de noen minutter senere å begynne å diskutere egne cup-størrelser. For meg er det bortimot definisjonen på blonde nek. De er med andre ord i opposisjon til seg selv og egen blondhet - de er bare så blond at de ikke ser det selv (noe som i seg selv bekrefter at de virkelig er blonde).

Skremmeren forsøker vel å fortelle at det er mer der ute i verden enn den norske trangsyntheten - leste jeg i hvert fall.

Gammel 17-12-08, 07:59   #126
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg leste det som om aC tok dem ved hornene, pikene, og filleristet dem så grundig at puppene slang veggimellom. Her sitter de i en tråd og er mest av alt enige med dem som mener blonde pop-babes er udugelige nek, og så preserer de noen minutter senere å begynne å diskutere egne cup-størrelser. For meg er det bortimot definisjonen på blonde nek. De er med andre ord i opposisjon til seg selv og egen blondhet - de er bare så blond at de ikke ser det selv (noe som i seg selv bekrefter at de virkelig er blonde).

Da er vi totalt uenige. Jeg kan ikke se noen ting her som jeg ville definert som blonde nek.

Gammel 17-12-08, 08:01   #127
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim er et blondt nek. For hun har store pupper. Alle med store pupper er blonde nek.

Gammel 17-12-08, 08:03   #128
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Standard

Da er vi totalt uenige. Jeg kan ikke se noen ting her som jeg ville definert som blonde nek.

Du har gått fra totalt uvitende til totalt uenig på kort tid. Mon tro om ikke det er definisjonen på ett eller annet.

Gammel 17-12-08, 08:07   #129
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Mim er et blondt nek. For hun har store pupper. Alle med store pupper er blonde nek.

Jepp. Og i opposisjon til meg selv.

Heldigvis har jeg et helskjønt blondt og barmfagert mednek i Mandarinen.

Gammel 17-12-08, 08:16   #130
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine: Vi glemte å henge opp fjasefanen, og så var vi tydeligvis ikke morsomme nok. Jeg tar selvkritikk, du får selv se hva du gjør med dette.

Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg trodd Fargo var skikkelig humørløs. Jeg synes ikke at blonde damer eller pop-babes eller blonde pop-babes for den del er udugeklige nek i utgangspunktet. Jeg synes det er litt nekete å være med i en sånn video. Jeg ville ikke anbefalt eller bejublet det til noen jeg kjenner. Jeg synes ikke det ville tjent til noens fordel å delta i en slik en.

Er Fargo så enkel i slutningen at han tror at store pupper betyr at man er domm?

Gammel 17-12-08, 08:35   #131
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Du har gått fra totalt uvitende til totalt uenig på kort tid. Mon tro om ikke det er definisjonen på ett eller annet.

:blond med store pupper:

Gammel 17-12-08, 09:50   #132
Slettet bruker
Passiv

Standard

Grunnen til at jeg tidligere i tråden spurte om noen kunne oversette teksten, er at for alt vi vet kan videoen være ironisk ment, teksten anti-dop og hva_vet_jeg.

Jeg synes det er litt merkelig at man dømmer uten å ha alle fakta, og automatisk går ut fra at dette er en dop-og-våpenforherligelse. Fremmedspråk er vanskelige greier.

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:56   #133
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Grunnen til at jeg tidligere i tråden spurte om noen kunne oversette teksten, er at for alt vi vet kan videoen være ironisk ment, teksten anti-dop og hva_vet_jeg.

Jeg synes det er litt merkelig at man dømmer uten å ha alle fakta, og automatisk går ut fra at dette er en dop-og-våpenforherligelse. Fremmedspråk er vanskelige greier.

Jeg tror ikke jeg ville skiftet standpunkt selv om det var ironisk ment, eller en beskrivelse av en trist dophistorie.

Gammel 17-12-08, 10:03   #134
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lo av Skremmern sin vits og av hennes Menkomelhistorie.

Og jeg er også stolt av å ha en pen søster (og smart og flink og hyggelig), for siden vi er i søsken så er vi laget av samme genpool, og det betyr helt sikkert at jeg også er pen, smart, flink og hyggelig.

Gammel 17-12-08, 10:21   #135
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har lett etter den puppestørrelse-tråden, men fant den ikke. Joda, de lyver nok. :skråsikker:

Enten det, eller de tar av 14 kg. Både her og der.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg lo ikke. Den var tørr, meningsløs og helt uten sluttpoeng.

Ja. Den var ikke så verst i begynnelsen eller underveis, men jeg tok aldri poenget.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jepp.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 12:00   #136
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ganske sikker på at Mim skjønte godt hva jeg mente. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg mener at Mim (eller rine, for den del) er et dumt nek fordi hun er blond med store pupper, men fordi jeg mener at man skal være obs på hvilke signaler man sender ut.

Gammel 17-12-08, 12:02   #137
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Skremmeren forsøker vel å fortelle at det er mer der ute i verden enn den norske trangsyntheten - leste jeg i hvert fall.

Åkei, kompis. Jeg tror du må roe ned ironien din, før du får oss begge opp i trøbbel.

Gammel 17-12-08, 13:02   #138
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg lo av Skremmern sin vits og av hennes Menkomelhistorie.

Endelig, jeg synes Menkomel-episoden var helt fantastisk. En ny verden av krem, liksom!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og jeg er også stolt av å ha en pen søster (og smart og flink og hyggelig), for siden vi er i søsken så er vi laget av samme genpool, og det betyr helt sikkert at jeg også er pen, smart, flink og hyggelig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 13:09   #139
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Cool. Nå kan jeg være PK og spydig mot både rine og Mim på en gang. :gnir meg i hendene:

Dere er klar over hvor idiotisk det ser ut når man babler i vei om sine "flotte cupstørrelser" og denslags på den måten, ja? Og det sier jeg ikke bare fordi jeg selvfølgelig føler meg truffet, men fordi sånt svada bekymrer meg mer enn den type hjernedød svada som på f. eks. MTV. Den treffer nemlig andre enn bare nekene.

Jeg skjønte ikke den helt, rine skryter da ikke av sin flotte cupstørrelse, heller tvert imot?

Gammel 17-12-08, 13:10   #140
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er Fargo så enkel i slutningen at han tror at store pupper betyr at man er domm?

OK, selv jeg kan dra feile konklusjoner. Jeg har også skrevet mer velfunderte innlegg enn det som siktes til her. Jeg kan faktisk vise til at det motsatte er tilfelle, i hvert fall i ett tilfelle. At man ustanselig snakker om puppene sine, er imidlertid et steg i riktig retning mot dumskapen.

Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.