|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
Leser
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Det aC mente var at selv om hun skjønte det var en spøk opplevde hun det som sårende. Hun var ikke ironisk.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 17-12-08 kl 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Jeg likte denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
godt brukt
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg forstår ikke mye om dagen, men hva var hensikten med Skremmerens historie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Hogger i stein
Jeg leste det som om aC tok dem ved hornene, pikene, og filleristet dem så grundig at puppene slang veggimellom. Her sitter de i en tråd og er mest av alt enige med dem som mener blonde pop-babes er udugelige nek, og så preserer de noen minutter senere å begynne å diskutere egne cup-størrelser. For meg er det bortimot definisjonen på blonde nek. De er med andre ord i opposisjon til seg selv og egen blondhet - de er bare så blond at de ikke ser det selv (noe som i seg selv bekrefter at de virkelig er blonde). |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
godt brukt
|
Da er vi totalt uenige. Jeg kan ikke se noen ting her som jeg ville definert som blonde nek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Mim er et blondt nek. For hun har store pupper. Alle med store pupper er blonde nek.
![]() |
#128 |
Hogger i stein
Du har gått fra totalt uvitende til totalt uenig på kort tid. Mon tro om ikke det er definisjonen på ett eller annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Epikur
|
Jepp. Og i opposisjon til meg selv.
![]() |
#130 |
Epikur
|
rine: Vi glemte å henge opp fjasefanen, og så var vi tydeligvis ikke morsomme nok. Jeg tar selvkritikk, du får selv se hva du gjør med dette.
![]() |
#132 |
Passiv
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Grunnen til at jeg tidligere i tråden spurte om noen kunne oversette teksten, er at for alt vi vet kan videoen være ironisk ment, teksten anti-dop og hva_vet_jeg. |
![]() |
![]() |
#133 |
Ekvilist
|
Jeg tror ikke jeg ville skiftet standpunkt selv om det var ironisk ment, eller en beskrivelse av en trist dophistorie.
![]() |
#134 |
Hertuginne
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg lo av Skremmern sin vits og av hennes Menkomelhistorie.
![]() |
#135 |
© All rights reserved
|
Enten det, eller de tar av 14 kg. Både her og der.
Ja. Den var ikke så verst i begynnelsen eller underveis, men jeg tok aldri poenget.
Jepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg er ganske sikker på at Mim skjønte godt hva jeg mente. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg mener at Mim (eller rine, for den del) er et dumt nek fordi hun er blond med store pupper, men fordi jeg mener at man skal være obs på hvilke signaler man sender ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
Åkei, kompis. Jeg tror du må roe ned ironien din, før du får oss begge opp i trøbbel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Ringskrømt
|
Endelig, jeg synes Menkomel-episoden var helt fantastisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønte ikke den helt, rine skryter da ikke av sin flotte cupstørrelse, heller tvert imot?
![]() |
#140 |
Hogger i stein
OK, selv jeg kan dra feile konklusjoner. Jeg har også skrevet mer velfunderte innlegg enn det som siktes til her. Jeg kan faktisk vise til at det motsatte er tilfelle, i hvert fall i ett tilfelle. At man ustanselig snakker om puppene sine, er imidlertid et steg i riktig retning mot dumskapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|