|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Tør du invitere en kokk på middag ? | |||
| Selvsagt, da kan jeg vise hva jeg er god for. |
|
24 | 18,60% |
| Ja, de trenger vel mat de også. |
|
78 | 60,47% |
| Kanskje, hvis det ikke er en veldig flink kokk. |
|
3 | 2,33% |
| Nei, jeg liker maten jeg lager og trenger ikke kommentarer |
|
2 | 1,55% |
| Nei, jeg hater å lage mat. |
|
8 | 6,20% |
| Vet ikke jeg, kanskje. |
|
9 | 6,98% |
| Idiot spørsmål |
|
5 | 3,88% |
| Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja, det har jeg gjort flere ganger, men jeg passer på å lage noe jeg vet jeg er god på. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?
Jeg hadde virkelig ikke brydd meg, jeg!
|
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja, jeg lager helt ok mat, stort sett uten poser. Mulig jeg hadde unnskyldt meg litt for buljongterningbruk.
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Men Hellestrøm lever liksom så inderlig i en boble av klasse I-råvarer og ekte kraft og hva-har-du og virker helt uten jordkjenning på hverdagsmat. Syns jeg.
|
|
|
#25 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg regner med kokker klarer fint å spise mat som ikke-kokker har laget, og vet at ikke alle andre er kokker. Så jeg hadde ikke vært flau over å servere middag til en kokk, eller kaker til en konditor for den saks skyld. (Jeg lager mye bedre kaker enn de bakerne som er her i byen, ihvertfall...) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, men det må han jo vel gjøre?
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
?
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Jeg er en ikke-baker som sverger til Toro-poser om det er et alternativ. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg inviterer ingen på mat som jeg har laget, men jeg hadde ikke nølt et sekund med å invitere en kokk på middag som mannen min lager. Han lager vesentlig bedre mat enn det man normalt får servert på "vanlige" (ikke-gourmet) restauranter. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat sånn er det her også. Jeg kan godt lage desserten, men mannen står for middagsmaten. Han er ikke kokk altså, han er bare glad i å lage mat.
|
|
|
#31 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Signerer. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Vi har flere kokker i omgangskretsen vår, og de er bare så takknemlig for å komme til dekket bord og bare kan nyte maten, slippe å lage den selv. Så svaret mitt blir ja, og de er fornøyd hver gang.
|
|
|
|
#33 |
|
superbruker
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Det er ikke mange som spiser den maten jeg lager frivillig.
|
|
|
#34 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, men og så da? Fjern må han jo bare være, jeg hadde ikke brydd meg om det. Skulle han spise hos oss så er det mulig han hadde okket og oiet seg, men det sier da mer om ham enn om maten vi spiser.
|
|
|
|
#35 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Nå kjenner ikke jeg noen kokker, men om jeg gjorde, så hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å invitere vedkommende. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja, de trenger vel mat de og... Og siden det ikke er jeg, men mannen min, som lager mat her i huset, kan jeg ta det med knusende ro om det skulle dukke opp en kokk i heimen.
|
|
|
#37 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Det er overhodet ikke skummelt å invitere en profesjonell kokk på middag. For det første så lager jeg veldig god mat, og dessuten så er det jo ikke noe vits i å være sjenert ovenfor noen som er profesjonell, det er da ikke sammenligningsgrunnlag uansett. At en superkokk er mye flinkere enn meg til å lage mat er jo like naturlig som at jeg er flinkere enn h*n i det meste annet, og derfor ikke noe å bry seg om.
|
|
|
#38 |
|
Leser
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg hadde nok fått prestasjonsangst, ja.
|
|
|
#39 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Min søster, svoger og tante er kokker av yrke. Jeg inviterer gjerne samtlige tre til middag, helt uten prestasjonsangst.
|
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Nei, det jeg egentlig mener er kanskje at jeg ikke ville hatt ham på middag fordi han rett og slett ikke virker særlig hyggelig.
|
![]() |
|
|