Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 13:23   #781
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og sove etterpå.

På et tørt sted.

Gammel 17-12-08, 13:31   #782
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

På et tørt sted.

:ser for meg ulike scenarioer som kan ligge i forkant av behovet for den presiseringen:

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 13:38   #783
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ekte menn er nemlig pragmatiske.

Det er ekte kvinner også.

Gammel 17-12-08, 13:50   #784
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er ekte kvinner også.

Det er jo helt selvfølgelig.

Gammel 17-12-08, 14:15   #785
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, det varierer. Men Ekte Menn ligger på venstre side sett fra fotenden. Dette forsker jeg stadig på.

Lage statistikk og presentere for oss ?

Gammel 17-12-08, 14:17   #786
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn er det hos oss også. Mannen min er som mange menn, veldig varm om natten og jeg er en frossenpinn. Om han hadde sutret over å sove på "kvinnesiden" istedet for å være pragmatisk i forhold til hva som er lurt å gjøre, så hadde jeg kledd på ham en rosa nattkjole og lempet han ut for at han kunne sove på barnerommet. Ekte menn er nemlig pragmatiske.

Ja! Menn som fusser for mye er ikke Ekte Menn.

Gammel 17-12-08, 14:22   #787
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Lage statistikk og presentere for oss ?

Alt for vitenskapen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:34   #788
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Og hva man går glipp av bare fordi man er ute og handler.

Jeg driter i hvor mannen ligger bare jeg får sove i fred etterpå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:36   #789
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sånn er det hos oss også. Mannen min er som mange menn, veldig varm om natten og jeg er en frossenpinn. Om han hadde sutret over å sove på "kvinnesiden" istedet for å være pragmatisk i forhold til hva som er lurt å gjøre, så hadde jeg kledd på ham en rosa nattkjole og lempet han ut for at han kunne sove på barnerommet. Ekte menn er nemlig pragmatiske.

Her er jeg varm og mannen frossenpinn.

Burde han ønske seg rosa nattkjole til jul :lurer:

Gammel 17-12-08, 14:39   #790
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Sett fra fotenden ligger mannen på den siden det er mest trekk fra vindu / ventil.

Mennene ligger da selvsagt nærmest døren.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:39   #791
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ikke uten at vi får se bilde her jaffal.

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:45   #792
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ikke uten at vi får se bilde her jaffal.

Hadde mannen brukt rosa nattkjole så hadde dere definitivt ikke fått se bilde

Gammel 17-12-08, 14:53   #793
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hadde mannen brukt rosa nattkjole så hadde dere definitivt ikke fått se bilde

Det hadde igrunnen sikkert holdt med et nærbilde av ansiktsutrykket i det han pakker den opp bare?

Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:55   #794
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Mennene ligger da selvsagt nærmest døren.

Ja, litt kjedelig det der, at det ofte er så vanskelig å kombinere vindu/ventil og dør på samme side.

Jeg driter i hvor mannen ligger bare jeg får sove i fred etterpå.

Etterpå?

Her er jeg varm og mannen frossenpinn.

Bare hvis han insisterer på å ligge og fryse på "mannesiden" og du må ligge og svette på "kvinnesiden" fordi han bryr seg mer om det enn de faktiske behovene.

Gammel 17-12-08, 15:01   #795
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Bare hvis han insisterer på å ligge og fryse på "mannesiden" og du må ligge og svette på "kvinnesiden" fordi han bryr seg mer om det enn de faktiske behovene.

Nei, jeg ligger på mannesiden og han på kvinnesiden ifht vindu.
Men ellers ligger han riktig ifht hva jeg må; ha han på min venstre side

Gammel 17-12-08, 15:06   #796
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Er det egentlig noen som kan forklare hva dette PK (eller forsåvidt UPK) egentlig er for noe? Så langt ser det kun ut til å bli tatt til inntekt for både det ene og det andre synspunktet. (Å så kjedelig innlegg. Nå må jeg skynde meg å være morsom så jeg ikke fremstår som PK, men jeg skal være UPK nok til å avstå.)

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 15:09   #797
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av to hen, her.

Er det egentlig noen som kan forklare hva dette PK (eller forsåvidt UPK) egentlig er for noe?

Åpenbart ikke.

Gammel 17-12-08, 15:11   #798
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det egentlig noen som kan forklare hva dette PK (eller forsåvidt UPK) egentlig er for noe? Så langt ser det kun ut til å bli tatt til inntekt for både det ene og det andre synspunktet. (Å så kjedelig innlegg. Nå må jeg skynde meg å være morsom så jeg ikke fremstår som PK, men jeg skal være UPK nok til å avstå.)

Egentlig ikke. Det har vel vært (en av!) stidens eple i denne diskusjonen, hva PK er. Jeg mener PK er et uttrykk som gjenspeiler hva en spesiell gruppe mener er riktig. Mens Polyanna (med flere) mener at det kun spesielle emner hvor man kan snakke om PK eller ikke. Eksempelvis rasisme.

Gammel 17-12-08, 15:12   #799
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Jeg tror nesten at begrepet har endret seg utover tråden, og at vi som gruppe er blitt mer samstemte i ordets mest positive forstand. Det meste er lov, innenfor visse grenser.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 15:17   #800
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke skjønt det helt utfra denne diskusjonen, jeg svarer bare for å si at det var hyggelig å se deg igjen. (Jeg husker deg ut fra det kule nicket)

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.