|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Energirik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestTusen takk alle sammen!!! Er så glad jeg har dere, og har hatt dere i snart 4 år nå faktisk....hvordan skulle en vettaskremt trønder gjort uten en slik fantastisk gjeng?? Festen ble vel så vellykket som det er mulig at en slik fest kan bli. Marcus var iallefall fornøyd, og lurte på om vi skulle på julefest i dag også!!! Ellers så ville jo Marcus ha grøt i dag også, så her spises det rester i dag... Gleder meg allerede til sommerfesten Mica!! |
![]() |
![]() |
#82 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefest
Grøt er jo godt det, Vegard måtte ha havregrøt til frokost i dag |
![]() |
![]() |
#83 |
Energirik
![]() |
Den er grei du:-) |
![]() |
![]() |
#84 |
fri
|
Supert! Det var litt krise i dag morges, for lillebror ville bare ha de skoa på seg. Men etter litt forhandlinger, så gikk det greit. |
![]() |
![]() |
#85 |
Energirik
![]() |
skal gjøre det!! Nattinatt!! |
![]() |
![]() |
#86 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestNå mangler jeg bare prisen for fem kålrothoder (Adrienne) og drikkevarene som Sannemor hadde med! Det ligger an til å bli ca. 100 kroner pr. pers for hele herligheten forresten |
![]() |
![]() |
#87 |
Like blid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pm sendt!
![]() |
#88 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestVel, da har jeg regnet og regnet, og kommet fram til at det ble 110,- pr. voksen, mat og husleie inkludert. |
![]() |
![]() |
#89 |
Hertuginne
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestNå ble jeg et lite øyeblikk litt overrasket over summen, før jeg så at det sto 100 kr. per pers, betydende mannen og meg er en person hver. Blond? Jeg? Ikke i det hele tatt.
#91 |
Hertuginne
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestOverført her også. Måtte bare sparke nettbanken i baken først.
#92 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
*fnis* "og dere skal være ett* osv |
![]() |
![]() |
#93 |
Hertuginne
|
Det er jo selvsagt at man betaler pr. voksen og ikke pr. augustdame, men jeg var bare en smule korttenkt. Forresten, med de mengdene mannen min er truende til å legge innpå med mat så burde jeg vel egentlig betalt for tre.
|
|