|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Her omkring ser jeg ganske store barn med Cherrox, jeg hadde kun kjøpt Superfit med Goretex til henne, men hun villa ha Cherrox. Skjønte jo det når alle de andre jentene i klassen hadde det. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Har aldri brukt cherox vi.. Klarer oss fint uten.
|
|
|
|
#44 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?
Bruker E også Snoecone? Jeg syntes de ble for tunge for H-snublefot.
|
|
|
#45 |
|
Lengter etter sola
Hun hadde nok brukt de dersom hun ikke hadde hatt fotfeilen hun har. (høyrefoten får ikke plass i støvler
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Her var det nå mye tull om Cherrox da, men selvsagt kjøper jo folk det man vil. Min største er veldig glad i Cherrox og ønsket seg nye nå i høst. De vi har kjøpt er ikke spesielt tunge og vanskelige å balansere med. Man må ikke "unnskylde" det faktum at mange av dagens barn har dårlig balanse og fart pga mange år med mindre fysisk aktivitet, med at "de sikkert har dårlige sko". Storesøster har en veldig god balanse og balanserer og klatrer på stort sett det meste av gjerder, kanter og fjellskrenter. |
|
|
|
#47 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Jeg synes jeg ser cherrox rundt meg hele tiden. Unger i barnehage, langs skoleveien, på butikken. Jeg leser her inne på nett at cherrox for noen er skikkelig sært og uvanlig, men ute i verden er det tydeligvis ganske så dagligdags. Brukes når det er kaldt og vått. Er enkle sko, som regel holder ungene seg varme, og de er lett å få på selv. Du er garantert at de aldri vil ta inn vann. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Kamik er fine i slapsevær.
|
|
|
#49 |
|
Pauset
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Viking Thermo er forøvrig lettere enn Kamik Snowkone. Var og sjekka ut begge. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Hvor får man disse Crocksstøvlene da? På nett? Vår eldste hadde absolutt trengt noe lettere enn Cherrox. : også snublefot: |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
taylorshoes.com hadde de før i alle fall. Vi har kjøpt slike, og de er superlette. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
snur
|
Sv: Hva blir neste når man ikke lenger kan bruke cherrox?Her går det i ecco gore tex og kamik. Størsta får ikke bruke cherrox av meg
|
|
|
#53 |
|
Lengter etter sola
Kamik har uttagbart for og er mye lettere å holde ren enn cherox og thermo som har fast for.
|
|
![]() |
|
|