Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Helseteppe over vognen, et underlig fenomen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 03:30   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helseteppe over vognen, et underlig fenomen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Mamma fortalte om bittesmå barn som kom inn og var alldeles kokt og helt livløse. De var til vanlig i fin form. Når de fikk luft og litt vann kom de seg som regel raskt igjen, men det var jo skremmende mens det stod på.

Ingen vits å utsette mitt barn for noe sånn, har jeg tenkt.

Dette tror jeg er vanlig med barn som generellt pakkes inn for mye. Jeg har en svigermor som er hysterisk redd for trekk... Hun synes alltid det trekker selv om det i realiteten er frisk luft, vind eller rett og slett bare litt bevegelse i luften. Til og med her hos oss får hun seg til å si at vi ikke må plassere veslejenta i trekken.... Trekken på 32 grader varm Hun vil gjerne pakke henne inn i pledd osv. og jeg nekter henne ettersom jeg fint kan kjenne at hun ikke er kald.
Jeg synes jeg ser altfor mange bruke dyne til spedbarn også. Til og med midt på sommern pakker enkelte inn babyene sine i vogn, med dyne, kalesjen over og gjerne helseteppe over kalesjen igjen.... Er det rart ungene skriker og blir forkjølet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.