|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?
|
|
|
|
#22 |
|
This is normal!
|
Jepp, etternavn og miblnummer.
|
|
|
|
#23 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Jeg har litt forskjellig. Strykelapper med bare etternavn og mobilnummer. Stryke og klistrelapper med fornavn og første bokstav i etternavn og mobilnummer. Vevde navnebånd med bare etternavn.
|
|
|
#24 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Vi bruker fornavn, etternavn og telefonnr. Innbiller meg liksom at det kan bli litt mye for alle de ansatte i barnehagen å lære seg etternavnene til alle de 39 barna som går der. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Fornavn, etternavn og mitt mobilnummer.
|
|
|
#26 |
|
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Dessuten er mannen fullt ut i stand til å blande sammen klærne til barna - til tross for at de bruker helt forskjellig størrelse. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Har vi samme mann?
|
|
|
#28 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Jeg hadde fornavn, etternavn og mob.nr. tidligere, men har nå kuttet ut mobilen. Mine tre har ikke samme etternavn, så jeg må nok sette på nye lapper uansett.
|
|
|
#29 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?For-, etternavn og mobil nr til mannen.
|
|
|
#30 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#33 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Ungene har lapper med fornavn, etternavn og telefonnummer. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Har skrevet hele navnet-hele 4 navn! +tlf nummer. Skriver jeg rett på tøyet med tekstilpenn så skriver jeg kun fornavn
|
|
|
|
#35 |
|
snur
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Sist gang fant jeg ut at jeg skulle ha navnet til begge ungene på lappen. Så vi har fornavnene til begge ungene + etternavn og mitt mobilnr. Veldig greit til ting som blir arvet, utstyr, matbokser osv. Så slipper jeg og lete huset rundt etter guttungen sine lapper og bare finne jentungen sine
|
|
|
#37 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Etternavn og mobilnummer. Jeg har et sjeldent stedsnavn som etternavn, så det er vanskelig å blande med andres.
|
|
|
#39 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Det er kun ullklær jeg merker med strykelapper - der står det navn, etternavn og mitt mobilnummer.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Gutta har to etternavn, så nå har jeg begynt å merke med bare etternavn. Da kan jeg de bruke samme lappene til begge. Har ikke telefonnummer. |
|
![]() |
|
|