Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Norton

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 21:19   #1
Skvetten
Passiv

Standard

Norton

Er det noen som har god greie på Norton og kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får ad-on package til å funke?
Fikk til slutt lastet skiten ned etter mye om og men, gudene må vite hva som er gjort med maskinen. Det som er at filteret faktisk ikke stopper det jeg vil at det skal stoppe.
Noen som kan forklare?

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:20   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norton

Norton suger.

Gammel 18-12-08, 21:21   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Det vet jeg da, har jo ikke det hjemme. Men det var noe som måtte fikses i en fart i dag dermed ble det Norton.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:21   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Norton er satans verk. Last ned Norton Removal Tool, og bli kvitt dritten.

Gammel 18-12-08, 21:22   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Avast eller AVG er gode gratisprogrammer som gjør jobben.

Gammel 18-12-08, 21:22   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Norton er satans verk. Last ned Norton Removal Tool, og bli kvitt dritten.

Jeg bruker annet på laptopen min kan jeg love deg. Men vet du kanskje hvordan man kan få det forbannede filteret til å ta alt man vil at det skal ta så blir jeg lykkelig.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:23   #7
Skvetten
Passiv

Standard

Avast eller AVG er gode gratisprogrammer som gjør jobben.

Har brukt AVG i mange år. Men saken er bare å å svineriet til å virke skikkelig før jeg tørner gal.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:25   #8
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Men saken er bare å å svineriet til å virke skikkelig

Mener du Norton? Lykke til.

Si endelig fra hvis du greier det, jeg hører Microsoft, Google og IBM er ute etter toppfolk nå.

Gammel 18-12-08, 21:27   #9
Skvetten
Passiv

Standard

Mener du Norton? Lykke til.

Si endelig fra hvis du greier det, jeg hører Microsoft, Google og IBM er ute etter toppfolk nå.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.