|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Den første som slo meg da jeg leste hovedinnlegget, var Bina. Men så kom jeg på en diskusjon der vi faktisk var enige, så helt kategorisk kan jeg ikke være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Du skal da ikke klage. Jeg nevnte deg i den andre tråden.
![]() |
![]() |
#86 |
"De"
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?JEg kommer ikke på noen jeg. Men jeg er ofte veldig enig med Sitron og Skremmern.
![]() |
#87 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg kan ikke komme på en eneste en som har irritert meg sånn at jeg har hengt meg opp i nicket jeg. Bortsett fra at jeg selvsagt husker hvem jeg fikk rødprikk av - men det blir noe annet. |
![]() |
![]() |
#88 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg tenker veldig ulikt de som
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg også tenker nok litt ulikt deg, Electronica. Særlig når det gjelder myke menn Sist redigert av Minerva : 18-12-08 kl 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg skulle til å si at jeg nok også tenker ganske forskjellig fra Electronica, men så ser jeg at hun vanligvis er enig med meg i den andre tråden, så da må jeg revurdere litt.
![]() |
#95 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Når jeg ser på listen selv så framstår jeg veldig konservativ vil jeg tro. Stemmer det? I alle fall på en del ting. Så kan man tolke ting i verste mening så klart. Men det var et forsøk på å trekke fram elementer hos andre som bidrar til at jeg selv deltar i diskusjoner.
Var den til meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Det varierer veldig! Kommer helt an på tema i diskusjon.
![]() |
#97 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Konservativ på noen ting som gjelder kjønnsroller og familie, vil jeg si, Electronica. Og der kjenner jeg ikke igjen meg selv i det hele tatt. Men flere av de andre punktene kjenner jeg meg derimot absolutt igjen i, så det var ikke noe forsøk på å ta avstand fra deg, eller noe sånt.
![]() |
#98 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Men jeg husker jeg tenkte veldig ulikt flere når det gjaldt spiral=drap tråden.
![]() |
#100 |
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er ikke uenig med deg i alt på lista altså! Men på noen punkter er vi VELDIG ulike. Men hadde du ikke skrevet opp den lista så hadde jeg aldri tenkt på at du var en jeg pleier å være uenig med. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
|
|