Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om du hadde vært meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 21:36   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Om du hadde vært meg

Hadde du gått på jobb i morgen da?

Fakta:
Syk 3-åring
Vært hjemme fra jobb i dag
Var hjemme med sykt barn mandag og to dager i forrige uke
Mann har møte i morgen kl 8.00
Jobben min er en enkel sak som er i regi av NAV og arbeidsgiver betaler meg ikke lønn (jeg er sykemeldt)
Det er siste dagen min på arbeidsstedet i morgen
Jeg har lite å gjøre på jobb - mannen har mye å gjøre
Alternativet er svigermor som barnevakt og hun er uføretrygdet og orker ikke så mye

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:37   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du hadde vært meg

Nope.

Gammel 18-12-08, 21:38   #3
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde holdt meg hjemme om jeg var deg. Helt klart.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:40   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innom å hente skoene mine og lever kokkeklærene da. Men det kan jeg gjøre i helga?

Gammel 18-12-08, 21:41   #5
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Ser jo absolutt mest fornuftig ut at du er hjemme i morgen, ja, selv om det er siste dagen.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:41   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde helt klart prøvd å komme meg på jobb om det var siste dagen der.

Gammel 18-12-08, 21:48   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har bare jobbet der i 4 uker så det blir nok ingen avskjedsfest. Jeg vet ikke om de vet det er siste dagen en gang. Bare hvis sjefen har informert de.

Gammel 18-12-08, 22:40   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde siste dag i praksis i går - men den ble tilbragt hjemme med gutt med masse feber. Hadde sett for meg å få si hadet til en del av brukerne jeg har vært hos nå, for man kommer jo litt innpå dem. Den gang ei. Sønnen min er tross alt viktigere, så selv om jeg veldig gjerne skulle vært på jobb, så ble jeg selvsagt hjemme med han.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:44   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Det blir kompromiss.

Jeg drar tidlig og svigermor kommer. Jeg er stort sett ferdig med oppgavene mine kl 10 og da drar jeg hjem. Slutter egentlig kl 12.

Gammel 18-12-08, 22:45   #10
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser du allerede har bestemt deg for den løsningen jeg ville valgt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.