Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ultimatum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 12:13   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ultimatum

Jeg mener man må avdekke en del ting før man kommer i situasjonen der det blir et problem. Men det hadde aldri vært aktuelt for meg:

- å gifte meg i kirka
- å døpe ungene mine
- å få bare ett barn (så fremt det ikke var dødelig risiko, men da hadde vi nok vurdert adopsjon)
- å være gift med noen som var borte fra hjemmet i lengre perioder

Jeg tror forøvrig at et hvert forhold har en maktballanse, og hos noen er denne veldig skjev. Hos andre igjen er det en vipp til ene eller andre siden.

Det handler som regel om hvem som får bestemme mest, men også om hvem som ikke har behov for å bestemme mye eller lite. For noen er det veldig viktig at man forsøker å holde en rett linje. For andre så vil den ene eller den andre parten dominere mest, uten at det nødvendigvis behøver å bety en forringelse av forholdet. Det vil avhenge av hvordan partene opplever dette.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.