|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Ekvilist
|
Sv: UltimatumHm. Temaer jeg kunne funnet på å stille ultimatum i forhold til er:
|
|
|
#64 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UltimatumNår jeg tenker meg om, så har jeg stilt et ultimatum.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: UltimatumMulige ultimatumssaker for meg ville vært: |
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ultimatum1. Jeg tillater ikke røyking inne.
|
|
|
#67 |
|
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Sv: UltimatumJeg har ikke stilt ett ultimatum rett ut til noen, men tenkt i mitt stille sinn og så valgt å dra har jeg jo gjort
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: UltimatumDet nærmeste jeg har kommet et ultimatum i forholdet vårt er at jeg har sagt at det var vanskelig for meg å se for meg en framtid sammen med ham hvis han ikke ville ha flere barn enn ett. Vi har forsåvidt vært enige om det da, han har bare brukt mye lenger tid på å bli klar for nummer to enn det jeg har.
|
|
|
|
#69 |
|
Live and let live
|
Sv: Ultimatum
Jeg har stilt et ultimatum en gang. Det var ikke noe kult, for selv om vedkommende valgte meg, så gikk jeg i mange år og lurte på om jeg hindret vedkommende i å gjøre noe som egentlig var viktig for ham, og var redd for at det ble gjort bak min rygg. Det var ingen god følelse, og jeg lurte mange ganger på om jeg heller burde ha tatt ansvaret selv og gått selv enn å la det være opp til ham.
|
|
|
#70 |
|
Gal kattedame
|
Sv: UltimatumJeg har måttet be mannen velge mellom kona si og wow.
|
|
|
#71 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: UltimatumProblemer med rusmidler.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: UltimatumAlt som var til skade for barna.
|
|
|
#73 |
|
Drømmer
|
Sv: UltimatumVold mot barna eller meg |
|
|
|
|
|
#74 |
|
ctrl+z
|
Sv: UltimatumJeg trodde det, men det har vist seg at jeg ikke klarer å ta konsekvensen av et eventuelt ultimatum. Da mannen og jeg var i skikkelig turbulens for halvannet år siden lærte jeg (og han) at vi ved hjelp av tid og samtaler faktisk kan løse opp i det aller, aller meste.
|
|
|
#75 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: UltimatumDet måtte være hvis partneren forsøkte å begrense meg eller vise generell uvilje mot aktiviteter som er viktige for min livsutfoldelse. Jeg vil ikke leve sammen med en begrensende partner. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt sagt.
|
|
|
#77 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ultimatum-Det å få barn (og mer enn bare ett barn)
|
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: UltimatumJo, jeg har en gang stilt et ultimatum til faren til barnet mitt. Jeg hadde ikke noe valg, for jeg visste at enten satt jeg der med ingenting, eller jeg ville "vinne". Det kunne ikke bli verre, for å si det sånn. Jeg "vant", og har ikke hatt dårlig samvittighet i det hele tatt. Jeg gjorde det for barnet mitt. Dere som kjenner meg her inne vet hva jeg snakker om.
|
|
|
#79 |
|
|
Jeg hadde nok ikke blitt veldig blid om jeg hadde fått noen ulitmat... hvordan man nå enn bøyer det, i ansiktet. Ferdig med det, egentlig. Det er nok også grunnen til at det skal være rimelig big deal før jeg sier "take it or leave it" til noen. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UltimatumOm noen hadde det jeg oppfattet som en hang til å stille ultimatum, ville vi ikke passet sammen. Jeg er tilhenger av å snakke sammen og komme fram til omforente løsninger. |
|
|
|
![]() |
|
|