Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange brannvarslere har dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 19:52   #61
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hvor mange brannvarslere har dere?

Våre er forresten også koblet til Sector Alarm.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 20:14   #62
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg tror jeg skal kjøpe seriekoblede varslere nå i kveld jeg, etter denne tråden. Vi har snakket om det, men aldri fått ut fingeren. Vi flyttet inn her i vår, og branntau kom opp nå i høst. Vi kjøpte dette huset bare som en mellomstasjon til det (forhåpentligvis) kommer et hus vi har lyst til å bo i til salgs etterhvert, derfor tau istedetfor stiger. Så, skal nok bestille 6 eller 7 varslere tenker jeg, til vårt lille 111 kvm hus på 2 etg.

Nå har vi kun 2 - 2 gamle, en i gangen nede og en i gangen oppe.

Gammel 19-12-08, 20:23   #63
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har to, for det mente alarm-mannen fra securitas at var akkurat passe med vårt hus. (Veldig åpen løsning). De er koblet til Securitas.

Det sa de til oss her også, men da fordi at vi allerede også hadde satt opp vanlige røykvarslere på soverommene. Om det ikke hadde vært tilfelle, så ville de nok satt opp på de rommene også, for det kan brenne en stund på et rom før røykvarslere i tilstøtende rom oppfatter røyken, og da kan det være for sent...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.