Sv: Skiathos, Santorini, Ios, Naxos, Paros eller Antiparos?
Valgets kvaler.
Har bestilt to uker på Skiathos. Men jeg har ingen god magefølelse. Øya er liten. Er det noe å oppleve der? Den eneste naboøya er Skopelos, det er ingen andre øyer å dra til hvis man får lyst å utforske omgivelsene? Er øye for liten til å leie bil, og kan man i det hele tatt utforske øya med bil?
Jeg vet ikke. Vi står på vent for å se om vi kan få tre-ukerstur. En uke på Skopelos (vil ha den i etterkant, men det ser ut til at den evt må komme i forkant) i tillegg. Evt tre uker på Skiathos. Vi har veldig lyst å vært borte i tre uker. Men tenk om vi ikke liker oss på Skiathos da?
Venninne sier på telefon at hun har hørt at Skiathos er partyøy nummer 1, omtrent. Plager meg ikke så sant det er mulighet for et fredelig liv i tillegg, men det er ikke mitt inntrykk ut fra det jeg leser på nett. Hva mener dere?
Hotellet vi har bestilt heter Kassandra Bay og ligger i Vasilia, hvis det sier dere noe. Sier meg ingenting. Rett på stranden.
Hmmmm. Alternativet er som sagt Santorini. Vakkert, sies det, men med få, og svarte og glovarme strender, frister ikke det med små barn.
|