|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et par spørsmålI følge min mann går det helt fint hvis det ikke betyr så mye hvordan bilen blir seendes ut. Men det er ikke bare å sette i gang og sveise heller hvis man ikke har peiling, og det finnes mange typer sveiseapparat. Biltema og slike butikker har som regel billig verktøy, men den store kvaliteten er det ikke. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Et par spørsmål
Akkurat det varierer veldig. Jeg har kjøpt både godt og dårlig utstyr på Biltema. Det meste har helt grei kvalitet, om man ikke skal ha det som yrkesutstyr. |
|
|
|
#24 |
|
Ja, det var egentlig det jeg mente, alt til sitt bruk. Fagfolk kjøper ikke utstyret sitt på Biltema. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Skruer og sånt får man mye billigere der, men en del el-verktøy holder ikke til proffbruk. Det er jeg enig i. Jeg vet at tømrerverktøy er utsatt for ekstrem slitasje. |
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Et par spørsmålJeg ville nesten kjøpt sikkerhetsutstyret før sveiseutstyret bare for å være sikker på at det var på plass før sveiseutstyret ble prøvd. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jeg skulle til å si det, kanskje best å kjøpe sveisebriller før sveiseapparat. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et par spørsmålMekonomen er betydelig dyrere enn Biltema for verktøy/deler av sammenlignbar kvalitet. Men hvis pris er uviktig gjelder fortsatt det samme som i julegavetråden - MIG med rørtråd og sveisehjelm med automatglass. Glem sveisebriller.
|
|
|
#32 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et par spørsmål:skriver opp en ting til på julegavelisten til seg selv:
|
![]() |
|