|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Boktips til treåringer?"Når to"-bøkene til Tor Åge Bringsværd og Tina Soli er kjempefine, og det har kommet ut en hel haug av dem. Poden liker dem fremdeles veldig godt, og andre barn jeg kjenner har også pleid å like dem.
![]() |
#2 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Boktips til treåringer?
Å, ja! De husker jeg at vi har lånt på biblioteket for lenge siden. Takk for tips!
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Boktips til treåringer?På avdelingen hvor jeg jobber er bøkene om Mamma Mø, (visstnok enkelt å uttale også) og Lille Ugle veldig populære. Vi fikk nettopp en bok der Lille Ugle blir beskylt for å være selveste julenissen. Den har sikkert blitt lest tredve ganger siste uken. Og dumme Mamma Mø som prøvde å klatre over gjerdet da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for tips! Lille Ugle har jeg faktisk aldri hørt om.
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Boktips til treåringer?Bøkene om Benny, av Barbro Lindgren har vært/er pop her i huset. (Jamen, Benny og Neimen, Benny - fins flere, men det er de vi har lest) http://www.nynorskbok.no/2007/12/10/...n-jamen-benny/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
Den gir jeg bort i julegave.
![]() |
![]() |
#8 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Satt og kikket på en av assistentene mine og tre av barna forleden. Hun leser om lille Ugle, og barna sitter rundt med alvorlige ansikter og nikker, stakkars lille Ugle som blir beskyldt for å være noe han ikke er, og når han sier han er julenissen så blir ikke det bra heller. Jammen ikke enkelt å gjøre andre fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|