|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
villende
|
Hvor mye minne trenger man på en iPod?Moren min ble frastjålet iPoden sin i høst og siden hun har hjulpet oss utrolig mye i det siste så har mannen og jeg lyst til å kjøpe en iPod touch til henne. Prisforskjellen mellom 8Mb og 16 Mb i minne er ca. 500 kroner og jeg lurer på om hun reelt sett trenger 16 Mb. Hun bruker den mye til nedlasting av podcast og musikk. Det er mulig hun også kommer til å bruke den noe til filmer, da hun reiser en del. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?8 eller 16 MB er jo uansett ikke stort.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?Jeg har så vidt klart å fylle 3-4 gb på min som er på 8 gb. Men så bruker jeg den ikke så mye heller. Og så krasjer den vistaen min. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?Jeg har 32 på min, og den er snart full.
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?Jeg har 8 GB på min, og det rekker for meg, men så har jeg bare musikk også. Hvis det bare er 500 i forskjell på 8 og 16, hadde jeg klart gått for 16, ja.
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?
Jeg har klart å fylle opp min 32 GB ja, så i hvertfall 16.
|
|
|
#10 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?Jerg har 16 GB, og syns det er sånn passe. Har nok musikk til å ikke gå lei etter en helg liksom.
|
|
|
#11 |
|
snur
|
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?Jeg har bare 8 på min og det holder til meg. Jeg har bare musikk på den og med 8 GB så har jeg mer enn nok musikk
|
|
|
#13 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?Jeg følger den uskrevne regelen om at når det er liten prisforskjell på noe datarelatert så tar jeg mer minne enn det jeg tror jeg trenger. Da slipper man ihvertfall å bytte ut utstyret før man selv hadde tenkt seg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye minne trenger man på en iPod?
8 eller 16 GB om vi skal ha det helt riktig ;-) |
|
|
|
![]() |
|
|