Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-08, 21:38   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Du har helt rett. Jeg vet jeg innimellom har vært uklar i formuleringene mine, og da virker det nesten umulig å prøve å rette det opp her inne. Dermed sitter noen med en oppfatning her inne om at jeg mener ting jeg faktisk ikke mener. Det har jeg sett flere ganger på andre brukere også. Problemet er vel at man rett og slett ikke leser alle innleggene i en tråd og dermed overser man ting som en bruker har prøvd å nyansere eller justere for å få fram hva de egentlig mener...

In real life så oppfattes jeg nok ikke slik som her, men så er jeg flinkere på muntlig språk enn skriftlig... Kanskje vi skal ta en debatt på ånkli....

Det skjer helt klart. Folker tolker og analyserer på egenhånd, og da blir det som det blir. Men sånn bortsett fra det, gjør det noen om mange er uenige med deg? Absolutt alle (det tror jeg at jeg med sikkerhet kan si) på FP er uenig med meg i abort-spørsmålet. Det gjør meg absolutt ingenting. Så lenge man står for det man sier og ikke snur kappa etter vinden kan man komme unna med det aller meste på FP.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 21:55   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så lenge man står for det man sier og ikke snur kappa etter vinden kan man komme unna med det aller meste på FP.

Og slik håper jeg inderlig det forblir på FP, det er en av grunnene til at jeg liker meg så godt her.

Gammel 20-12-08, 22:04   #3
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det skjer helt klart. Folker tolker og analyserer på egenhånd, og da blir det som det blir. Men sånn bortsett fra det, gjør det noen om mange er uenige med deg? Absolutt alle (det tror jeg at jeg med sikkerhet kan si) på FP er uenig med meg i abort-spørsmålet. Det gjør meg absolutt ingenting. Så lenge man står for det man sier og ikke snur kappa etter vinden kan man komme unna med det aller meste på FP.

Nei, selvfølgelig gjør det ikke noe at andre er uenig med en. Det er det som er spennende med å diskutere her inne. Man møter motdebattanter og meninger man ikke har hørt før. Dermed lærer man noe om seg selv og sine oppfatninger og ikke minst hvor forskjellige ståsteder som finns.

Det som er frustrerende er når man blir tillagt meninger man ikke har.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.