Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nett eller sex?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Sex eller nett?
Jeg ville definitivt ha valgt bort sex 19 20,00%
Jeg ville definitivt ha valgt bort nett 43 45,26%
Jeg ville ikke valgt bort sex, men det har nok partneren min gjort 4 4,21%
Jeg bruker mer tid på sex enn på nett - både fysisk og mentalt 1 1,05%
Jeg bruker mer tid på nett enn på sex - både fysisk og mentalt 64 67,37%
Dette skal du ikke bry det pene, lille hodet ditt med! 9 9,47%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-08, 13:58   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nett eller sex?

Så lenge jeg er gift hadde jeg valgt bort nettet. Hadde jeg vært singel er det nok sex som hadde utgått.
Jeg bruker mer tid på nett enn på sex, men innimellom multitasker jeg.

Gammel 21-12-08, 14:05   #22
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Så lenge jeg er gift hadde jeg valgt bort nettet. Hadde jeg vært singel er det nok sex som hadde utgått.
Jeg bruker mer tid på nett enn på sex, men innimellom multitasker jeg.

Har dere sex mens du surfer?

Gammel 21-12-08, 14:08   #23
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Har dere sex mens du surfer?

Gammel 21-12-08, 14:12   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor kan man skippe sex hvis man er singel?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 14:16   #25
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kunne gått en goood stund uten sex om jeg var singel, men jeg kunne ikke gått lenge uten nett. Hva man kan driter jeg i.

Gammel 21-12-08, 15:42   #26
Left
Passiv

Standard

Foreldreportalen eller sex? Ikke tvil i min sjel heller.
Jeg er fristet til å si som gutten som levde i hine hårde dager sa " Denne pulinga blir faan sæle mei min død" da han ble dyttet ut av senga fordi mor og far bollet seg.

Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 15:50   #27
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor eller hvordan?

Gammel 21-12-08, 15:51   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller (kanskje) mer seriøst: Hvis man er i et forhold, så har det ganske stor innvirkning på partneren også dersom man "velger bort" sex, mens dersom man er single, så kan man velge bare ut fra hva man selv tror man kan eller vil leve med.

Gammel 21-12-08, 17:05   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvorfor eller hvordan?

Fnis.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Eller (kanskje) mer seriøst: Hvis man er i et forhold, så har det ganske stor innvirkning på partneren også dersom man "velger bort" sex, mens dersom man er single, så kan man velge bare ut fra hva man selv tror man kan eller vil leve med.

Åkkei, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 17:40   #30
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde definitivt valgt bort nett. Ellers dårlig med sex om dagene, kanskje derfor jeg er så mye på nett.

Gammel 21-12-08, 17:55   #31
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Har et heller kjedelig singelliv om dagen, så hadde jeg fått valget hadde jeg definitivt valgt bort nett.

Gammel 21-12-08, 21:05   #32
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velger definitivt sex fremfor nett.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 21:07   #33
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Selvfølgelig hadde jeg valgt bort nett. Og selvfølgelig bruker jeg mer tid på nett enn på sex.

Signerer

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 21:12   #34
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Valgt bort nett for sex...tja det kommer an på hvor mye sex jeg hadde fått tilbud om det... I dagens verden er det i hvertfall mer nett enn sex... Sex er krevende for en sliten sjel, nett er mer avslappende...i godstolen..

Etter jul...da kan jeg heller velge igjen. Spør meg til våren...

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 22:15   #35
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis er det mulig å ta en Ole Brumm på denne problemstillingen - ja takk, begge deler!

Men; Ville valgt bort nett, men bruker mer tid på nett enn sex ( skulle jeg brukt mer tid på sex enn jeg per dags dato bruker på nett, måtte vi begge jobbet deltid for å få tid )

Gammel 21-12-08, 22:21   #36
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke tvil om mitt valg. Min kjære derimot.
<- Peker diskret på tittelen min

Gammel 21-12-08, 22:28   #37
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg bruker helt klart mere tid på nett enn på sex, men bruker helt klart flere menn enn pc'er. Det er da også noe.

Jeg har to datamaskiner og ingen menn. Akk, det har vært tider da det var motsatt...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 22:36   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har to datamaskiner og ingen menn. Akk, det har vært tider da det var motsatt...

Gammel 21-12-08, 23:39   #39
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forøvrig fornøyd med at noen mener jeg har et lite, pent hode

Gammel 07-01-09, 09:43   #40
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Hadde nok klart å valgt bort nettet et par minutters tid, en gang innimellom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.