|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Nok en badeulykke ...I helgen var det nok en badekarulykke med et lite barn involvert.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 21-12-08 kl 23:09. Årsak: modererer meg litt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Så trist og håper det går bra med den lille. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Leste det jeg også. Og kan ikke fatte at man kan gå i fra et så lite barn i et badekar.
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Jeg skjønner heller ikke hvordan det kan skje. Man holder jo en 3 mnd gammel baby når man bader den. Håper det går bra med den lille.
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg. Sist redigert av trøtt : 21-12-08 kl 21:46. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)jeg kan ikke tenke meg at moren har puttet babyen i badekaret og gått fra. det sto noe om at det var søsken også i huset. ser for meg at det kanskje er et lite barn som har skullet bade babyen.. sørgelig trist uansett hvordan det har skjedd. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Jeg så også umiddelbart for meg at babyen badet med søsken. Veldig trist sak.
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Trist.
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Altså, jeg var ikke ute etter å spekulere i hvordan og hvorfor i akkurat denne saken; det er ment mer som en oppfordring til å tenke seg om både 1 og 2 og 10 ganger før man går fra et barn i badekaret. Det skal ikke mye vann til for å drukne, og det er ikke sikkert de rekker å rope på hjelp.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Lille Ru: Her er ingen av omstendighetene kjent. Et storesøsken kan ha tatt med seg babyen ut i badekaret mens moren så til et annet søsken. Eller noe annet. Eller de har vært domme som brø.
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)
Jeg må si meg enig.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)En tragisk sak. |
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Som sagt, overhodet ikke meningen å diskutere DEN saken.
|
|
|
#13 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)Det er helt grusomt. Jeg lurer også på hva et så lite barn gjør i vannet alene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Huff da, her har du vel skrevet uten å se på formuleringen Joika. Den gir en emmen smak i munnen. |
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Den reagerte jeg på. |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Formuleringen om at mor nok ikke hadde ment å drukne barnet sitt, det er heldigvis ingen som aner noe om omstendighetene her. Dermed reagerte jeg på den formuleringen, kanskje det er jeg som er sart. |
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nok en badeulykke ... (www.bt.no)"Å drukne noen" er en helt aktiv handling. Uansett om det er ment eller ikke.
|
![]() |
|
|