Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en todelt dress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-08, 01:45   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Anbefal meg en todelt dress

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe neste års vinterdresser på salg på nyåret, og frøkna ønsker seg todelt. Hun trenger nok str 134 neste år tenker jeg. Hva er bra? Jeg synes Ticket sine virker veldig fine, men vil gjerne ha andre forslag også.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 10:17   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en todelt dress

Jeg kjøper polarn o phyret sin todelte vinterdress. Den er fin og holder seg bra. Og selv om barnehagen kler altfor mye på vesla under så er hun akkurat passe varm. Den puster langt bedre enn både troll og reima ja. God passform er det på den også, jeg kjøpte den litt stor og likevel er den grei å bevege seg i.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 11:47   #3
Left
Passiv

Standard

Har ikke direkte erfaring selv, men har hørt fra "sikre" kilder at Reima sin todelte visstnok skal være bra

Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 11:49   #4
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe neste års vinterdresser på salg på nyåret, og frøkna ønsker seg todelt. Hun trenger nok str 134 neste år tenker jeg. Hva er bra? Jeg synes Ticket sine virker veldig fine, men vil gjerne ha andre forslag også.

Kan anbefale ticket sin ihvertfall

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 13:42   #5
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Vi har todelt reima til hjemmebruk og den er suveren . Kommer nok til å kjøpe nytt til henne . Hun er ute i mange timer med storesøsteren men blir ikke våt eller kald .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.