Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør dere nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 23:41   #61
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere nå?

Så fint du har gjort det, Chanett!

Gammel 23-12-08, 23:48   #62
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde ha strøket juleduken, men jeg utsetter det litt til. Servietter brettes i morgen, men sølvet er pusset duker, lys, servietter og pynt er klar.
Vi har verdens fineste Donaldtre, så nå sitter jeg i lysene fra juletreet og drikker vin.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:49   #63
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Julegrøt og pynting av tre unnagjort. Har kommet over på fenalår og øl.
Ungene sovnet tidlig, nissen kommer snart.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:52   #64
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og mannen monterer Playmo-sjørøverskuta som 3-åringen skal få til jul. Og så håper jeg at Chanett skal vise bilde av helt ferdigdekket bord i morgen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 00:01   #65
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bare sløver og surfer på nett...burde pakket inn de tre siste gavene, men rekker det vel i morgen tidlig...skal jo ingen plass før i 15-tida alikevel.

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 00:05   #66
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Endelig er jeg i mål med alle før-julaften-forberedelsene.
Treet et pyntet og omkranset av utallige julegaver. I morgen kommer gavene til enda tre barn og seks voksne, jeg ser for meg en laaaang oppakningssekvens i år.
Huset er ryddet og vasket, julestrømpene er fylt og alt ellers er på stell. Håper jeg.

Nå drikker jeg øl og dovner meg i sofaen mens mannen rydder verktøyboden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 00:05   #67
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Puster ut etter å ha pyntet treet. Vakkert og overlesset på en gang. HE har masse feber, og får, som i fjor, en litt dum sjukejul. Mannen tar en hvil før vi skal pakke inn pakker. Vi har noen småting som må fikses i morgen også, men kjenner ikke julestress.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 00:12   #68
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Og så håper jeg at Chanett skal vise bilde av helt ferdigdekket bord i morgen.

Det kan jeg, vet du. Forøvrig har jeg begynt å angre på de hvite sviblene og tenker på en kriseplan. Muligens lesse bordet fullt av kongler i steden for blomster. Eller kanskje jeg rett og slett må på blomsterbutikken i morgen. *vurderer*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 02:24   #69
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har åpnet en flaske rødvin og tar meg et velfortjent glass.

Kjørte nettopp gjennom byen, men jeg så ingen nisser ute. Det var kanskje litt for tidlig enda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 02:27   #70
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sitter på nattevakt og skuer etter nissen.
Har ellers dekket ferdig frokost- og middagsbord og lagt på nye juleduker her på jobb.

Skulle gitt mye for å vært hjemme med et glass rødvin.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 02:27   #71
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Laster ned bilder nå. Greit å tømme minnebrikka før jula setter ordentlig inn.

Ja kanskje det, god idé. Og lade kameraet, ikke minst.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 11:45   #72
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Venter på at vi skal spise julefrokost kl. 11:00.
Datteren ordner til, og gjestene ankommer nok straks. Etterpå skal vi levere noen julegaver, tenne lys på kirkegårdene osv.

Gammel 24-12-08, 11:58   #73
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Julefrokosten er spist. Vi har sett Rampete Robin på Julemorgen, og jeg venter på Askepotten og nøttene.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 12:02   #74
Skvetten
Passiv

Standard

Snakker med bestevenninnen min i telefonen.

Så blir det mat og reisen til julestjernen før jobb.

Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 16:23   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på om det blir Skvetten-kjole i dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 16:29   #76
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg passer på ribba. Og sutrer litt for meg selv fordi jeg er den eneste av oss søsken som er her i byen som ikke har blitt invitert til grøt hos mine foreldre i formiddag eller til middag i morgen.

Jeg sendte ungene dit på pur trass allikevel i dag. Og vi får en fin jul her uansett.

Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 17:22   #77
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg passer på ribba. Og sutrer litt for meg selv fordi jeg er den eneste av oss søsken som er her i byen som ikke har blitt invitert til grøt hos mine foreldre i formiddag eller til middag i morgen.

Jeg sendte ungene dit på pur trass allikevel i dag. Og vi får en fin jul her uansett.

Jeg er den eneste av oss fire søsken som ikke er invitert til noe hos mamma denne julen. Det er fordi jeg alltid klarer meg selv. Jeg tror ikke mamma har tenkt at jeg/vi synes det er hyggelig med oppvartning av og til. Vel, det går greit, altså. Vi har skapt masse gode tradisjoner for våre barn, og det synes jeg er viktig og bra. Ville ikke byttet med noen av mine søsken, for å si det sånn.

Gammel 25-12-08, 00:37   #78
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg surfer med min nye iPhone 3G.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 00:43   #79
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg nyter roen, med masse stearinlys, rolig musikk, og et fornøyd barn som er sovnet. Jeg er så takknemlig for familien min, og for at jeg er så heldig som har så flotte foreldre som jeg har!
I morgen skal jeg på jobb på kvelden. Det blir litt stusselig, men for min skyld skal vi spise ribbe klokken 14, så jeg får være med jeg også.

Gammel 25-12-08, 00:47   #80
Skvetten
Passiv

Standard

Snakker med Mannen TM.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.