|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?Så fint du har gjort det, Chanett!
|
|
|
#62 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg burde ha strøket juleduken, men jeg utsetter det litt til. Servietter brettes i morgen, men sølvet er pusset duker, lys, servietter og pynt er klar. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg bare sløver og surfer på nett...burde pakket inn de tre siste gavene, men rekker det vel i morgen tidlig...skal jo ingen plass før i 15-tida alikevel.
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hva gjør dere nå?Endelig er jeg i mål med alle før-julaften-forberedelsene. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva gjør dere nå?Puster ut etter å ha pyntet treet. Vakkert og overlesset på en gang. HE har masse feber, og får, som i fjor, en litt dum sjukejul. Mannen tar en hvil før vi skal pakke inn pakker. Vi har noen småting som må fikses i morgen også, men kjenner ikke julestress. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør dere nå?
Det kan jeg, vet du. Forøvrig har jeg begynt å angre på de hvite sviblene og tenker på en kriseplan. Muligens lesse bordet fullt av kongler i steden for blomster. Eller kanskje jeg rett og slett må på blomsterbutikken i morgen. *vurderer* |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ferdig!
Sv: Hva gjør dere nå?Sitter på nattevakt og skuer etter nissen. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Snakker med bestevenninnen min i telefonen. |
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg passer på ribba. Og sutrer litt for meg selv fordi jeg er den eneste av oss søsken som er her i byen som ikke har blitt invitert til grøt hos mine foreldre i formiddag eller til middag i morgen. |
|
|
|
#77 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hva gjør dere nå?
Jeg er den eneste av oss fire søsken som ikke er invitert til noe hos mamma denne julen. Det er fordi jeg alltid klarer meg selv. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg nyter roen, med masse stearinlys, rolig musikk, og et fornøyd barn som er sovnet. Jeg er så takknemlig for familien min, og for at jeg er så heldig som har så flotte foreldre som jeg har!
|
|
|
#80 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Snakker med Mannen TM. |
|
![]() |
|
|