Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Står alarmen på når du er hjemme? (kan velge flere svar)
Alarmen står på om natta, men jeg låser ikke døra 0 0%
Alarmen står på om natta, og døra er låst 10 16,13%
Alarmen står ikke på om natta, jeg låser heller ikke døra 0 0%
Alarmen står ikke på om natta, men døra er låst 10 16,13%
Bruker av og til alarm på dagtid hvis jeg er hjemme, døra er låst 2 3,23%
Bruker av og til alarm på dagtid hvis jeg er hjemme, døra er ikke låst 0 0%
Alarm brukes kun når ingen er hjemme 8 12,90%
Har ikke alarm 39 62,90%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-08, 23:47   #21
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?

Jeg bruker sjelden alarm når jeg er hjemme, men det har skjedd. Det har skjedd når jeg har følt meg usikker og det er en av grunnene til at vi har alarmog en "skall" funksjonalitet på denne.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 01:24   #22
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har ikke alarm og har ikke planer om å anskaffe det heller. Er ikke det innmari dyrt?

311 i mnd
Vi har Sector.

Gammel 23-12-08, 01:25   #23
Skvetten
Passiv

Standard

Har ikke alarm lengre. Da vi bodde i huset hadde jeg den gjerne på når jeg var hjemme.

Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 07:38   #24
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke alarm, men trenger det heller ikke når jeg er hjemme og sover, jeg våkner bare noen beveger seg på tunet, om det så er tobeinte eller firbeint. Jeg er ei billig vaktbikkje

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 11:17   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alarm?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 13:18   #26
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har ikke alarm og har ikke planer om å anskaffe det heller. Er ikke det innmari dyrt?

Nei, vil ikke si det (prisen kommer vel an på hvor mange sensorer man har og størrelsen på huset, samt hvilke tjenester man har, og hvilken leverandør). Kombinert tyverialarm, brannalarm og oversvømmelsesalarm er verdt hver krone.* Alarmen er alltid på om natten, og det er direkte varsling videre.

*Selv da vi oppdaget at det ble sendt melding om brann da vi hadde oversvømmelse...

Gammel 23-12-08, 18:47   #27
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt utrykkning fra Securitas i dag. Mannen hadde ikke fått med seg at jeg hadde satt på hans Robomop i gangen nede. Tenkte den kunne ta litt støv så lenge.

Tror de har noe å le av hos Securitas i Trondheim i dag gitt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 20:08   #28
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånn som alarmen er montert hjemme hos oss så kan vi dessverre ikke ha den på når vi er hjemme. Men håper vi snart kan få byttet den ut, kunne godt tenkt meg å hatt noe på dørene iallefall på natta.

Gammel 24-12-08, 06:42   #29
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.