|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Står alarmen på når du er hjemme? (kan velge flere svar) | |||
| Alarmen står på om natta, men jeg låser ikke døra |
|
0 | 0% |
| Alarmen står på om natta, og døra er låst |
|
10 | 16,13% |
| Alarmen står ikke på om natta, jeg låser heller ikke døra |
|
0 | 0% |
| Alarmen står ikke på om natta, men døra er låst |
|
10 | 16,13% |
| Bruker av og til alarm på dagtid hvis jeg er hjemme, døra er låst |
|
2 | 3,23% |
| Bruker av og til alarm på dagtid hvis jeg er hjemme, døra er ikke låst |
|
0 | 0% |
| Alarm brukes kun når ingen er hjemme |
|
8 | 12,90% |
| Har ikke alarm |
|
39 | 62,90% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?Jeg bruker sjelden alarm når jeg er hjemme, men det har skjedd. Det har skjedd når jeg har følt meg usikker og det er en av grunnene til at vi har alarmog en "skall" funksjonalitet på denne. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?Har ikke alarm lengre. Da vi bodde i huset hadde jeg den gjerne på når jeg var hjemme. |
|
|
|
#24 |
|
Einsam
|
Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?Har ikke alarm, men trenger det heller ikke når jeg er hjemme og sover, jeg våkner bare noen beveger seg på tunet, om det så er tobeinte eller firbeint. Jeg er ei billig vaktbikkje |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nå da?
|
Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?
Nei, vil ikke si det (prisen kommer vel an på hvor mange sensorer man har og størrelsen på huset, samt hvilke tjenester man har, og hvilken leverandør). Kombinert tyverialarm, brannalarm og oversvømmelsesalarm er verdt hver krone.* Alarmen er alltid på om natten, og det er direkte varsling videre.
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?Vi har hatt utrykkning fra Securitas i dag. Mannen hadde ikke fått med seg at jeg hadde satt på hans Robomop i gangen nede. Tenkte den kunne ta litt støv så lenge. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Javel
|
Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?Sånn som alarmen er montert hjemme hos oss så kan vi dessverre ikke ha den på når vi er hjemme. Men håper vi snart kan få byttet den ut, kunne godt tenkt meg å hatt noe på dørene iallefall på natta.
|
|
|
|
#29 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spinoff: har du på alarm når du er hjemme?Nei. |
|
|