|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva fikk du til jul?
Så de som har fått mer enn deg til jul er nødvendigvis mer opptatt av ting og tang..? Som den snålingen jeg er, så blir jeg ikke skuffet av gaver i det hele tatt.
|
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Nei, kjære vene det var ikke min mening. Jeg skal omformulere slik at det ikke kan misforståes. |
|
|
|
#43 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk for det meste hjemmelaget ungestæsj. Som er veldig fint, men som den materialisten jeg er, så skulle jeg gjerne hatt noe fint og kult jeg også. Sånn siden mannen Skvetten lovet ikke kom.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Hva fikk du til jul?Men nå fikser jo Smilefjes til alle de som vil ha + rødvin til middagen. |
|
|
|
#45 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva fikk du til jul?Jeg liker ikke rødvin, men det gjør vel ikke noe. Kan substituere med julebrus.
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Hva fikk du til jul?Dessuten bør du jo få en som er en smule velsituert, dermed kan du vel kreve at han også bringer kassevis med julebrus. |
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Hva fikk du til jul?Hmmm. Det blir jo forbudt 1.1.09. Den ingeniøren må skynde seg litt da. |
|
|
|
#49 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva fikk du til jul?Næsj, ikke innenfor hjemmets fire vegger. Sikkert nok av fine fruer som sprer beina for å få benytte seg av mannens gullkort.
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Hva fikk du til jul?Å, du skal beholde ham en stund med andre ord. :lekkert, utnyttelse av en mann, det kan vi i grunnen like: |
|
|
|
#51 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til jul?Penger, symaskin (arvet mors 5 år gamle maskin etter å ha slitt den 40 år gamle maskinen som jeg arvet fra henne forrige gang), fiin vin, CD og 2 sømbøker.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#54 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva fikk du til jul?Bergans-jakke fra mannen.
|
|
|
#56 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til jul?-Litt småtteri som storesøster hadde malt i barnehagen
|
|
|
#57 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva fikk du til jul?Radio fra gubben og ungene.
|
|
|
#58 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva fikk du til jul?Eg fekk
|
|
|
#59 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til jul?Bare til meg: bukse, votter, turbukse, tursko, øredobber x2, smykke, topp/blazer. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva fikk du til jul?Gavekort på parfymeri |
|
|