|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvor mye og hva drikker du i julen?Jeg var på polet på jul, og ble selvfølgelig sjokkert. FP, hva har du gjort med meg!?
![]() |
#2 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Jeg drikker ikke i jula.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Ingen av oss drikker alkohol, så det kjøpes ikke inn i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1. Har ikke kjøpt inn noe i år, skapene er fulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1. Nei. Men jeg er sjelden på Polet. Vi har som regel en del vin liggende hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Jeg drikker øl eller rødvin til maten i julen. Maks 2-3 glass de dagene jeg drikker.
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Hmmm. Ingen som vil stå frem og fortelle at det er de som handler inn 10 flasker rødvin og 3 flasker brennvin og likør? Jeg må innrømme at jeg ble overrasket over at så mange så ut til å handle så mye som jeg så.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Drikker brus, vann, melk og juice. As usual.
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1.) Jeg har ganske mye liggende, så det var ikke behov for å handle på polet dette året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Vi handler ingenting. Jeg drikker Pesi Max og vann. Besøket på julaften drakk Munkholm.
![]() |
#13 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Eplemost. Mye god eplemost på grønne flasker med gullskrukork. Det er jul det |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?
Nei. Vi kjøper vin når vi reiser og så får vi jo litt i gaver (en del dyre viner også) av og til. Mannen kommer også relalivt ofte (nesten hver fredag) med vin fra vinlotteriet på jobben. Jeg tipper at vi til enhver tid har 10-20 vinflasker (mest rød, men litt hvit) liggende, og det holder fint for oss. Sprit kjøper vi svært sjelden, og når vi har det, så varer det lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Eplemost er nydelig, men det MÅ være Tou eller Lervig! De er de eneste som er tilsatt kullsyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har fått viljen sin
|
Jeg deler eplemosten min med storebror, og han liker ikke kullsyre. Dersom jeg er i kullsyrehumør - ekstra sprudlende - har jeg selvfølgelig en flaske farris naturell stående som gjør seg ypperlig som blandevann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig?
![]() |
#19 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
Er det noe godt til frokostrundstykkene da?
![]() |
|
|