|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Har ikke vært på polet.
![]() |
#22 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Nei, som regel tar jeg evnt nyttårsafteninnkjøp i romjula. Spørs hvor mye vin jeg fikk i gave i julen, og om vi trenger akevitt og konjakk til gjester.
![]() |
#23 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig?
![]() |
#24 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1: Kjøper alt i en omgang ja. I tillegg kjøpte jeg noen julegaver, så utad kunne det vel se ut som jeg ikke skulle gjøre annet enn å drikke i jula... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Erfaren
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig?
![]() |
#27 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Tja, det varierer litt. Men vi drikker lite så det er uansett ikke store mengdene. I år var jeg på polet og kjøpte 5 flasker rødvin som vi ga bort i julegave.
![]() |
#28 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?
Du kan til og med heve rundstykker på øl! Mye god heving i øl.
Ja, det burde jeg kanskje også ha spurt om, om man handler inn gaver på polet.
![]() |
#29 |
fri
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Vi har noe vin og cognac stående, så mannen kjøpte en halv akevitt og 6 juleøl på polet før jul. Har ingen planer om noen flere polbesøk i 2008.
![]() |
#32 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1)Regner med at det av vin og øl mannen handlet før jul skal rekke til godt over nyttår. Brennevin og likører og slikt handlet mannen til forrige jul, og jeg tror jammen vi har det meste stående ennå. Sist redigert av Kaija : 26-12-08 kl 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?
Dette var vinflaske som ble pakket inn og gitt i gave i handa, så å si.
![]() |
#34 |
Glad
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?I ugravid tilstand ville svarene mine ha blitt:
![]() |
#35 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?I år handlet jeg inn 8 flasker med rødvin. I tilfelle middagsselskap var det greit å ha, ellers så står det seg.
![]() |
#37 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Pepsi max <3
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 27-12-08 kl 15:40. Årsak: NOen gi meg nye øyner til jul haha |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Var på polet før jul og handla inn 2 kartonger vin. Skal ha selskap med venner her 4. dag (uten unger), så har handla inn vin og øl til det. Sprit og Baileys har med i barskapet. Ellers i jula så drikk eg ingenting, ingen planer nyttårseftan heller. Mannen tar seg ei øl ein sjeldan gong på kvelden.
![]() |
#39 |
frakoblet
|
![]() |
#40 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Så langt i julen, så har jeg ikke drukket noe med alkohol i og jeg tror ikke det blir noe i romjulen og nyttårsaften blir det heller ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|