Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julemat og slanking

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-08, 16:03   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julemat og slanking

Ja, jeg er helt enig i at man skal kunne kose seg i jula uten dårlig samvittighet!

(Like fullt er jeg litt småsur over at jeg har gått opp 2-3 kg i desember, og det kommer på toppen av de 10 som burde vært borte, men sånn er det. Og jeg vet jo at det er utelukkende min egen feil. Det plager meg ikke så lenge jeg får det bort, men OM jeg får det bort er jo det store spørsmålet!)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 16:05   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forresten det samme i ukebladene i mai: Slik blir du slank til bikinisesongen! Akkurat som det er det store målet for gud og hvermann. Snakk heller om sunn livsstil hele året! Og OGSÅ om julekos!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 16:07   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg følger deg på den Sitron.

Jeg tenker som så at det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår som er "problemet", men det man spiser mellom nyttår og jul. Og uansett hva vi voksne tenker, så synes jeg barna skal få slippe å ta del i den type bekymringer.
Det blir jo ganske ironisk om vi som voksne lager istand masse god mat, og skal servere den dårlige samvittigheten som "dessert"

Gammel 27-12-08, 16:09   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette burde de droppet. Det er ille nok at ukebladene skal slanke av oss julefettet hver januar, om ikke barne-tv skal begynne å mase på ungene også.

Ukebladene har forresten årlig syklus som følger:
Julemat- Bort med julefettet
Påskekos - Sommerslank/Flat mage til bikinisesongen (innimellom her er 17-mai kakene)
Høstens fristelser
Julemat
... repeteres til det kjedsommelige.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.