Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppbevaring av smålego

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-08, 20:07   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppbevaring av smålego

Har ikke link eller bilde desverre, men finner muligens noe om jeg googler. De finnes både i papp og plast. De i plast ligner stabelkasser og har ei "eske" med mange små rom til juletrekuler som settes oppi kassen. De har lokk og må være ypperlig til lego. Skal se om jeg får googla. Tror jeg har sett det på Europris bl.a. Mulig jeg husker feil.

Gammel 27-12-08, 20:12   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Har ikke link eller bilde desverre, men finner muligens noe om jeg googler. De finnes både i papp og plast. De i plast ligner stabelkasser og har ei "eske" med mange små rom til juletrekuler som settes oppi kassen. De har lokk og må være ypperlig til lego. Skal se om jeg får googla. Tror jeg har sett det på Europris bl.a. Mulig jeg husker feil.

Tenker du på Hammer plast? De har plastbokser med lokk der noen kommer med løse skillevegger som gjør at det blir seks rom i boksen. Du har rett i at de sikkert er fine til lego. Har faktisk en sånn boks som står ubrukt på en bod; kanskje jeg skal grave den fram.

Gammel 27-12-08, 20:27   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Tenker du på Hammer plast? De har plastbokser med lokk der noen kommer med løse skillevegger som gjør at det blir seks rom i boksen. Du har rett i at de sikkert er fine til lego. Har faktisk en sånn boks som står ubrukt på en bod; kanskje jeg skal grave den fram.

Her er den jeg tenkte på:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.