Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kokte egg - dings

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-08, 21:48   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokte egg - dings

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Den er vel ganske unyttig med mindre man veldig ofte lager posjerte egg og ikke orker å porsjonere inn litt og litt kokende vann opp i øsen hvor man har knekket egget (i den avbildede versjonen er holderen perforert slik at kokende vann siver inn.

Men altså, jeg har laget posjerte egg noen ganger bare fordi jeg kan, men hvor ofte spiser man vanligvis posjerte egg. Jeg aner en poll.

Jeg har aldri smakt porsjert egg. Men hadde jeg fått en slik duppeditt ville jeg garantert ha prøvd. Dingsen er et viktig bidrag for å opprettholde de porsjerte eggenes eksistens.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.