|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Strikker eller syr du?Jeg strikker og syr! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
ctrl+z
|
Sv: Strikker eller syr du?Jeg kan vel, men gjør det veldig sjelden. Jeg syr hvis jeg må (speidermerker, ødelagt tøy etc), men har enda ikke funnet noen anledning hvor jeg må kunne strikke. Jeg synes det er dumt at jeg ikke har tålmodighet eller interesse for dette, for jeg ser jo hvor mye fantastisk andre tryller frem.
|
|
|
#64 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikker eller syr du?Var det året 2009 jeg skulle begynne tro?
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikker eller syr du?Syr, strikker, broderer, hekler, osv.
|
|
|
#67 |
|
fri
|
Sv: Strikker eller syr du?Jeg kan skilte med et år på husflidskole, og kan både sy, hekle og strikke. Liker best å hekle og å sy, er ikke så hekta på strikking. Men jeg gjør det altfor lite. Tidligere, mens jeg var student, sydde jeg mye av klærne mine selv, men nå lønner det seg sjelden. Jeg syr når det er noe spesielt jeg trenger, eller noen ønsker seg noe spesielt. Dåpskjoler, barnebunader, og gaver generelt når jeg en sjelden gang får ånden over meg. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fortynnet
|
Sv: Strikker eller syr du?Strikke har jeg gjort siden jeg var 7, og har strikket enormt mye. Har også et år med tekstilforming der jeg lærte mye forskjellig innen håndarbeid. Jeg har også sydd endel klær, barnebunader og andre barneklær, kjoler osv. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Strikker eller syr du?Jeg kan strikke, men det går veldig i bølger. Dessuten er jeg veldig utålmodig, så det går i barneklær.
|
|
|
#70 |
|
Curlingkone
|
Sv: Strikker eller syr du?Jeg strikker. Og elsker det!
|
![]() |
|
|