Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ta kontakt med noen som trenger det!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 17:38   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(...)

God jul.

Sist redigert av Silence : 29-12-08 kl 19:32.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 18:51   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ta kontakt med noen som trenger det!

Kanskje alle er flinke til dette uten en oppfordring?

Jeg har iallefall tatt den telefonsamtalen nå, og tenkte kanskje flere trengte et lite spark i r..va.

Gammel 29-12-08, 18:52   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg gidder ikke. Inviterte en ensom sjel på julemiddag. Han takket nei. Nå kan de bare ha det så godt.

Gammel 29-12-08, 19:00   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg gidder ikke. Inviterte en ensom sjel på julemiddag. Han takket nei. Nå kan de bare ha det så godt.

Seriøst?

Gammel 29-12-08, 19:00   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjempe.

Gammel 29-12-08, 19:05   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis.

Jeg har ikke overskudd til å ta initiativ ovenfor flere enn de jeg gjør det til allerede. :ærlig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:08   #7
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er sosialarbeider på jobb og gidder ikke å være det på fritiden

Gammel 29-12-08, 19:13   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg er sosialarbeider på jobb og gidder ikke å være det på fritiden

Dessverre er jeg på den linja jeg også. Skulle ønske jeg hadde tid og overskudd nok til mer, men de har jeg ikke. Slet meg helt ut på det tidligere og har måttet jobbe hardt med å sette grenser, si nei og å prioritere.

Gammel 29-12-08, 19:13   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg burde virkelig bli flinkere til å ringe eller besøke farmor, og mormor og morfar.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:31   #10
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Nei, dette ble bare kjempedumt. Ja, ja... Jeg fikk iallefall unnagjort den telefonsamtalen som jeg har utsatt lenge. Så hadde jeg kanskje lyst til å inspirere til noe positivt, men det gjorde jeg ikke.

Det ble bare veldig dumt, så jeg sletter bare hele tråden.

Gammel 29-12-08, 19:38   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da ikke dumt, veldig fint initiativ. Og fint at man også kan si at akkurat nå er det nok annet.

Gammel 29-12-08, 19:39   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er da ikke dumt, veldig fint initiativ. Og fint at man også kan si at akkurat nå er det nok annet.

Det syns jeg også og jeg kommer til å ta kontakt med en som trenger det.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:40   #13
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Det er et fint initiativ, og fikk meg til å tenke på en venninne som jeg ikke har kontaktet på en stund.

Gammel 29-12-08, 19:42   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det var fint initiativ jeg.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:44   #15
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Joda, men poenget var ikke å få folk til å kjenne på at de har mer enn nok med sitt. Ikke det, det er jo derfor jeg selv trenger et spark for å få tatt disse telefonene.

Jeg fikk til svar (fra en modde) at jeg fikk ikke slettet tråden.

Gammel 29-12-08, 19:46   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Joda, men poenget var ikke å få folk til å kjenne på at de har mer enn nok med sitt. Ikke det, det er jo derfor jeg selv trenger et spark for å få tatt disse telefonene.

Næsj, men jeg får ikke akkurat dårlig samvittighet av denne typen tråder heller, man tar til seg det man har mulighet til å ta til seg, og resten lar man være. Jeg kom forøvrig på at jeg skal huske å ta med bilder av ungene neste gang jeg stikker til bestemoren min og morfaren min.

Gammel 29-12-08, 19:49   #17
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Jeg synes og det var et fint iniativ!

Føler jeg gjorde dette rundt jul da jeg inviterte en gammel nabo på besøk på julaften. Hun er jevngammel så vi lekte mye sammen som barn, men siden hun er lettere tilbakestående har det blitt til at vi ahr hatt lite kontakt siden barndommen.
Først da jeg hadde spurt forstod jeg hvor mye det betydde for henne, og hun tilbrakte hele dagen på julaften hos oss hvor vi fikk snakket, spiste grøt osv. Det var jammen hyggelig både for henne og meg!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.