|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet? | |||
Ja, uten tvil! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 38,89% |
Jeg ville ikke svømt, mannen derimot. |
28 | 22,22% |
Meg i undertøyet eller bikini, avbildet i en blad?! Aldri i livet! |
21 | 16,67% |
Nei. |
28 | 22,22% |
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?På sommeren, vel!
Alexy. Storebror 03 og lillesøster 06. Sist redigert av Alexy : 29-12-08 kl 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?De kaster de vel ikke ut i Desember?
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Det kommer helt an på. I utgangspunktet vil jeg svare nei, men om jeg var iført badetøy og det var få raske svømmere i nærheten, så kanskje.
![]() |
#6 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Selvfølgelig ikke, det er jo slikt man har svømmedyktige barn til.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?
Plastflasker Se og Hør kaster ut hver sommer der man kan vinne sydentur hvis man er heldig. Som regel er det vel bare håndkle eller diplom eller noe sånt inni?
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Selvfølgelig. Man gir da ikke frivillig slipp på en gratistur til Syden. Ungene hadde jo blitt så glade, det er ikke ofte de får reise dit. Jeg tenker mest på DEM. Men jeg hadde jo selvsagt sendt mannen uti.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Nja. Det spørs hvor mange andre folk som hadde sett den, hvor langt ute den var osv osv. Det er jo ikke sydenturer i alle.
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Jeg hadde gjort det om det ikke var noen andre i nærheten...
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
Jeg hadde reist uten barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Med de alternativene måtte jeg stemme nei.
![]() |
#15 |
Lykkelig nygift.
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Meg i bikini, aldri i livet!
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Hadde nok hoppet i vannet jeg ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lykkelig nygift.
Ah, tenkte jo selvfølgelig ikke på fellesdrop, alene, langt inn, langt ut, varmt i vannet o.l. Kan ikke gjøre alle til lags.
![]() |
#18 |
Nattrangler
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Nei jeg tviler, men mannen har svømt etter en flaske han og fikk tak i den, ingen sydentur i den da, men fikk et se & hør badehåndkle som ble tilsendt i posten, ei pakke batterier som kunne hentes på en butikk og det samme med en Jordan tannbørste, jeg jobbet på Jordan den tiden og vi gadd ikke hente tannbørsten da.
![]() |
#19 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?Neppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?
![]() |
|
|