Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Ja 55 29,57%
Nei 131 70,43%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 22:36   #101
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Det er rart hvordan man tolker humorister. Jeg tenker at han sparker dem som sparker dem som ligger nede.

Ja, det gjør han temmelig ofte.

Gammel 11-12-08, 00:07   #102
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Espen E, derimot.

Gammel 11-12-08, 00:27   #103
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Humor som går utover andre synes jeg ikke noe om.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 01:51   #104
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes ikke alt han gjør og sier er like morsomt, men jeg synes ofte han blir mistolket. Det er mange norske komikere som er langt mer utstudert ekle synes jeg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 10:47   #105
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg tror dette må være en av mine OJ favoritter.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:37   #106
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Må bare dra frem denne igjen, for i dag lo jeg faktisk av monologen hans i torsdagsklubben.

Men det aner meg at ikke alle syns det var morsomt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 00:06   #107
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, han er morsom. Jeg tolker ikke humoren hans som at han sparker de som ligger nede, men derimot gjør narr av dem som sparker dem som ligger nede.

Jeg synes ikke han virker arrogant, heller litt sjenert.

Gammel 19-12-08, 00:08   #108
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, ikke fan akkurat.

Gammel 19-12-08, 00:11   #109
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Må bare dra frem denne igjen, for i dag lo jeg faktisk av monologen hans i torsdagsklubben.

Men det aner meg at ikke alle syns det var morsomt.

Jeg hadde ikke fått med meg akkurat denne monologen tidligere, og lo så jeg nesten datt ut av sofaen her.
OJ kan nok tidvis være i overkant full av seg selv, men han glimter da til nå og da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 18:45   #110
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krysset for nei,men han kan være morsom innimellom da.
Det med jøder og gasskamre kan han spare seg for å vitse med.

Gammel 20-12-08, 19:37   #111
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns han er morsommere som "spontan-komiker" enn morsom på de talene han har på slutten av programmet.

Gammel 20-12-08, 19:43   #112
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Nei.
Jeg synes fyren er aldeles uspiselig.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:54   #113
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 20:26   #114
Cathrine H
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
Cathrine H har et hav av muligheter foran seg
Standard

Finnes ikke morsom i det hele tatt. Han har utspilt sin rolle og har absolutt null niks og ingenting å komme med.
Alt han sier virker som om er skrevet av en eller annen manusforfatter og han klarer ikke å formidle det.
Vekk me'n!

Cathrine H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 22:33   #115
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Otto Jespersen er IKKE morsom!!
Han kunne hatt et og annet morsomt poeng, men det hele ødelegges av de idiotiske utsagnene han ofte har ..., dette som går på hets osv.

Gammel 26-12-08, 22:42   #116
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei. Han er ille i Torsdagsklubben. Og mini-otto (eller hva han kalles) i samme program er pinlig og provoserende. Stakkars guttunge som opptrer på TV på denne måten.

Men i Revolvermagasinet (tidlig på 90-tallet) var han artig.
Og som Tårnfrid og Birger.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 22:56   #117
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke noe spesielt.

Gammel 27-12-08, 13:36   #118
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Det er rart hvordan man tolker humorister. Jeg tenker at han sparker dem som sparker dem som ligger nede.

Slik oppfatter jeg han også, han latterliggjør de "smålige" delene av vår kultur....

Synes han er morsom, med et og annet unntak.

Har vært på et av showene hans, og jeg synes det var skikkelig bra.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 02:42   #119
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sorry Mac - han der har jeg ikke spesielt sansen for... Eneste jeg har humret over har vært Baron Blod.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.