Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Planlegger du en ny tattis

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 02:04   #21
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Planlegger du en ny tattis

Har bestilt time til meg selv og mannen til tatovering.
Jeg skal få min første, min mann får sin tredje.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 04:08   #22
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg gjør det, den skal starte ved venstre pupp og strekke seg over venstre skulder, nedover venstredel av ryggen og ende over venstre hofte og ut på magen
Vil ikke si hva det er, tilfelle noe stjeler planen min.

Jau, skal bestille time over nyttår.

Svær tatovering. Regner du med å sitte mange timer? Har du hørt på pris?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 10:28   #23
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, jeg har sett en som jeg har lyst på, men jeg synes vel egentlig det holder med de 2 jeg har. Får se, rett og slett..

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 10:30   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Men det har jeg gjort i temmelig mange år nå.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 10:32   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg syns det er godt jeg da...

Jeg og. Jeg nøt å bli tatovert på skulderen og var snurt da han var ferdig. At tatovøren var skikkelig sexy gjorde det jo ikke akkurat verre. Men nå er jo skulderen sikkert den minst vonde plassen å bli tatovert på, er det ikke? Jeg kjenner jeg grøsser litt av tanken på ankel- og hoftetatoveringer. Jeg hadde aldri vurdert å ha en så stor som Avelonia sin, angrer man på DEN er det gjort. *dåne*

Jeg vil ha en ny, men vet ikke hvor den skal være enda. Det blir nok noe egyptisk denne gangen også. Fra før har jeg denne.

Gammel 31-12-08, 10:44   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat fått en ny! Julegave til meg selv.

Jeg tok nedover bakpå leggen mot ankelen, og nei, det var ikke spesielt godt. Ble veldig svimmel når han gjorde seg ferdig.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 10:45   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På en måte. Til slutt, så skal jeg ha stjerner eller noe lignende rundt den siste jeg tok på ryggen.

Gammel 31-12-08, 10:53   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten lyst å ha noe på underarmen. Det gjør sikkert ikke noe vondt.

- No. 4 -
Gammel 31-12-08, 11:02   #29
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg gjør det, den skal starte ved venstre pupp og strekke seg over venstre skulder, nedover venstredel av ryggen og ende over venstre hofte og ut på magen
Vil ikke si hva det er, tilfelle noe stjeler planen min.

Jau, skal bestille time over nyttår.

'
Ingen fare du.

Jeg tør ikke. Og vil ikke ha. Mannen derimot fikk gavekort på sin nr 5 til jul.

Gammel 31-12-08, 11:30   #30
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg tok min første i fjor sommer, på ankelen, og det gjorde ganske så vondt. Dog ikke så vondt at jeg ikke hadde gjort det igjen.
Han som tatoverte meg lurte på når jeg kom igjen for neste, de fleste fikk såpass kick at de gjerne ville ha flere. Vel, kan nok hende at det blir en til. Sitter å tegner litt på en ny innimellom.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 11:44   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det gjør særlig vondt, og jeg har ikke skyhøy smerteteskel heller.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 11:57   #32
Left
Passiv

Standard

Jeg har ingen, men før jeg er 50 så må jeg nok ha en. Vil ha en ala Magica midt mellom skulderbladene.

Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 12:01   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miami ink går på tv'en i hele dag - så akkurat nå er det iallefall mulighet til å finne inspirasjon.

Jeg har lyst på tattis, men finner ikke den jeg mentalt sett vil elske for evig og alltid.

Gammel 31-12-08, 12:35   #34
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Svær tatovering. Regner du med å sitte mange timer? Har du hørt på pris?

Regner med å ta den i flere omganger, pris spiller ingen rolle.

Ang det å angre på tatovering, det skjer ikke.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 13:00   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes ikke det gjør særlig vondt, og jeg har ikke skyhøy smerteteskel heller.

Det kommer litt an på hvor, altså. Nå vet jeg ikke hvor du er tatovert, men den jeg har mellom skuldrene var ikke vond whatsoever, mens den på hofta unektelig kjentes.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 13:23   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så klart. Ifølge tatovørene i Miami Ink ( ) er hofta det mest smertefulle stedet. Da unngår jeg naturligvis å tatovere meg akkurat der. :schmart:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 13:24   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så klart. Ifølge tatovørene i Miami Ink ( ) er hofta det mest smertefulle stedet. Da unngår jeg naturligvis å tatovere meg akkurat der. :schmart:

Pingle.

Gammel 31-12-08, 13:26   #38
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pingle.

Jeg kan godt være pingla her altså. Jeg kommer aldri til å tørre å gjøre det, selv om jeg har litt lyst.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 13:31   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

10 poeng til den som kan finne en tattis jeg synes er fin på meg også om 10 år.

- No. 4 -
Gammel 31-12-08, 13:31   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

10 poeng til den som kan finne en tattis jeg synes er fin på meg også om 10 år.

Jeg lurer på når du bestemmer deg for om du vil bruke den idéen jeg ga deg, jeg. For hvis ikke, let me know.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.