|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Jeg sitter hjemme hos min far og hans sambo (kanskje blir de ektefolk i løpet av nest år har de begynt å prate om i kveld |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?her hvor jeg er er det enda 70 minutter igjen av dette året.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Maten i dag var helt nydelig, jeg er veldig glad i kalkun!
![]() |
#24 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Mine har sovet seg igjennom det... nå tar jeg med meg bekkenløsningen fra helvete å legger meg.
![]() |
#26 |
Nattrangler
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Her har 9 åringen hatt glede av å knekt mine 11 siste røyk og tømt vann over dem. Har sakt i fra til mannen at samme hvor sur jeg blir så kjøp ikke røyk til meg selv om jeg ber om det, for det vil forhåpentligvis gå over.
![]() |
#27 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Sånn, nå er det nytt år og sånn. Kan de bli ferdige med å smelle snart da, eller? :festbrems:
![]() |
#28 |
blid
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Det sluttet å snø rett før midtnatt så nå har vi sett masse flott fyrverkeri
![]() |
#29 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Godt nytt år, alle sammen. Nå er ungene i seng og naboen har gått til sitt. Jeg slapper av med et glass isbiter med pepsi max og noen ruter firkløver. Deilig med et nytt år, lurer på hva som vil komme.
![]() |
#30 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Godt nytt år!
![]() |
#31 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Forøvrig var det vanvittig kjipt å ha en himmels som ikke ble lyst opp, selv om jeg har aldri så mye forståelse for forbudet.
![]() |
#32 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Vi har vært på feiring i grillhuset til et vennepar av oss, voksne og barn. Så pakket jeg ungene i bilen og kjørte hjem. Igjen på festen er kjæresten min, og jeg må innrømme at jeg ikke synes noe om å ikke være sammen med kjæresten min når klokka slår tolv på nyttårsaften. Sist redigert av Silence : 01-01-09 kl 00:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?23.00-00.30 - scrappet.
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du siste timen av året?Stille og rolig her. Har tatt et helt glass vin, og det er jo nesten som å ramle utpå når man er så gammal som meg |
![]() |
![]() |
|
|