|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Siden i sommer har jeg vært sykmeldt - først på heltid og etterhvert på deltid. Har etterhvert funnet ut at opptrappingen har gått for raskt og skal nå redusere jobbingen igjen. Men - en arbeidslivspsykolog som jeg har hatt en konsultasjon med - mente at jeg burde være heltidssykemeldt i både 2 og kanskje 3 måneder... |
![]() |
![]() |
#2 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Jeg kom til å tenke på et SPA sted... lurer på om det er på Finnskogen :lurer:. En venninne av meg reiste dit noen dager for noen år siden. Hun hadde med seg en haug med bøker og ingen i reisefølge og storkoste seg. Man blir ikke ensom, for det er flere der man gjerne slår av en prat med.
![]() |
#3 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?
Det er kanskje denne http://www.finnskogtoppen.no/ du tenker på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stadig underveis
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?
Ja det er det nok
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sverige/Oslo
![]() |
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Dit kunne jeg tenkt meg å reise også |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Gå i kloster? http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/a...penr=102080027
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Sjekk prikk og send ev en PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Takk for mange gode tips så langt. |
![]() |
![]() |
#9 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Dette går mer på kosthold, men vet om andre som og pleier å være der for å koble av litt og sånn.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Jeg har vært på Finnskogtoppen en gang, og det er helt klart setedet jeg ville reist om jeg trengte å slappe av og hente meg inn igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Jeg er vestlending; om jeg skal slappe av så må jeg ha sjøluft. Jeg mediterer ikke, men å sitte alene på svaberget og lytte til bølgeskvulpene har samme funksjon. Vestlandet har mange små steder der du kan leige deg en hytte eller en leilighet, med muligheter for fjellturer eller en kanotur. Rop ut om du ønsker noen linker på pm, men de fleste jeg har sett på nå innebærer at du lager frokost selv (tilgang på bakeri/butikk), og har middagservering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Jeg elsker varme, så jeg hadde nok trukket sørover til varmere strøk. Disse SPA-stedene her i Norge er vel ikke spesielt billige? Antakelig blir det ikke så mye dyrere å reise et sted man kan få sol og varme. Mulig det finnes tilbud på Cruise nå også? Et cruise i Karibien e.l ville smakt bra for meg i hvert |
![]() |
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Jeg ville ha dratt til et slott i Skottland. Ved en stille vann, og heier og fjell omkring. Hvis det finnes.
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?For meg hadde det blitt til et varmt sted ved havet. Det finnes ikke noe mer avslappende for meg enn å sitte å høre bølgene slå inn over land... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Jeg hadde uten tvil dratt til varmere strøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?Jeg har ingen tips om sted, men tenkte som deg heller et sted hvor du kan gå til dekket bord enn ei hytte mutters alene.
![]() |
|
|