Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ticket to heaven dress og str

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 01:43   #1
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Ticket to heaven dress og str

Hvilken str bør jeg velge til jenta, når troll dressen i 110 er akkurat passe i år? Hun skal bruke den til neste år, blir 5 i august.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 01:46   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticket to heaven dress og str

Jeg synes de er store i str. 6 åringen har mer enn god nok plass i sin 116, han bruker 122 i klær. 3 åringen har god plass i sin str 98. Han bruker 104 ellers.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 01:47   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Er hun stor eller liten, dvs hvor lang er hun? Min jente har str 116 i Ticket, hun ca 122 lang ... dressen er stor i størrelse og hun vil nok ha den et par år. Hun brukte str 104 inntil nylig! Sjekker du salgstråden så selger jeg jo en ticket dress i str 104

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 01:48   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Samme størrelse som årstall. Vist du ikke har en kjempelang frøken da.

Gammel 02-01-09, 01:49   #5
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Standard

Har ikke målt henne på lenge, får gjøre det i morgen.

Gammel 02-01-09, 02:25   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Før var i allefall Ticketdressene digre, men har hørt at de ikke er det lengre. Hvis de fortsatt er store, holder det å ha samme størrelse på dressen som barnet er langt.

Ellers er det bare å måle lengden på dressen og ta den dressen som matcher barnets lengde best.

Gammel 02-01-09, 10:11   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er fortsatt digre.
I år målte jeg en TTH-dress i str 92 med en Mikk-line i str 98. De var like store.

Gammel 02-01-09, 10:24   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke de er så store, jeg. Lillesøster er 99 cm og har TTH dress i 104 og hun drukner absolutt ikke i den. Storebror, som er nesten 120 har 122 og den sitter også fint.

Gammel 02-01-09, 10:43   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Har du funnet de på salg noen steder?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 11:22   #10
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Standard

Hun er 108 cm nå, tror dere 110?

Gammel 02-01-09, 13:26   #11
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Hun er 108 cm nå, tror dere 110?

Det tror jeg vil bli perfekt!

Gammel 02-01-09, 15:04   #12
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

116 ville jeg tatt.

Kjøpte 116 til gutten min i fjor da han var 5, han bruker den enda. Nå er også TTH blitt normale i str. Jenta mi på 2 måtte derfor ha 92 i dressen sin i år.

Gammel 02-01-09, 15:29   #13
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min (relativt) lange treåring bruker 92, så jeg vil påstå at de er relativt store i størrelsen.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 15:35   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Min (relativt) lange treåring bruker 92, så jeg vil påstå at de er relativt store i størrelsen.

Mens min like gamle jente bruker 104 i årets vinterdressmodell, uten at hun svømmer i den.

Gammel 02-01-09, 16:08   #15
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Min fireåring er omtrent akkurat like lang som din, i underkant av 110 cm, og hun har vinterdress str 104 som passer helt fint i vinter. Hun har også en vårdress som passet fint i høst, og den er i 110, så jeg ville kjøpt 110 hvis jeg skulle kjøpt ny nå. (Disse dressene er fra i fjor, så hvis de har justert størrelsene sine siden da aner jeg ikke. )

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:10   #16
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Her er jenta mi i årets str. 92. Hun er 87 cm lang.

Dårlig bilde, men her 6 åringen på 113cm i fjorårets 116.

Gammel 02-01-09, 22:18   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hadde kjøpt 116.
Sønnen min fikk 110 i fjor da han var 3,5år, han brukte nok 104 den gangen til vanlig og svømte ikke i dressen for det
I år er den perfekt!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:44   #18
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Leste litt fort, ser nå at hun skal bruke den til neste vinter. Da ville jeg også kjøpt 116. Jeg er utrolig fornøyd med dressene! Noen som har hørt om salg noe sted? (fortrinnsvis i Trondheim...?)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 12:09   #19
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Standard

Bebito har salg nå, men vet ikke om de skal ha det på ticket. Ellers er det bare bebito og lille martine som har ticket om jeg ikke husker feil.

Gammel 03-01-09, 23:01   #20
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Jeg mener Lille Martine bruker å sette ned prisene ved sesongslutt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.