|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Hvilken skjerm til Asus eeebox?http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=158655&model=
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Lcd tv? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Der var jeg sein ja.. Trodde den boksen var beregnet som media pc jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Det finnes en versjon av Eee box med HDMI, der lyd føres til tv-en sammen med bildesignalet. Denne versjonen har også litt kraftigere grafikkprosessor, slik at hd-materiale lettere kan spilles av. Med Atom-prosessoren sliter Eee Box litt med HD - et program kalt CoreAVC kan brukes på x264/h264-video og 720p-oppløsning går som regel bra, men... så vær litt obs på hvilken Eee Box man kjøper hvis man skal bruke den som mediesenter. Den som har akselerert h264/x264-muliughet har RAdeon HD 3450-grafikkprosessor. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Skal man bare bruke den til vanlig pc er det vel i basis bare å velge skjerm etter ønske/behov/økonomi.... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Vanlig pc. Hvorfor jeg spør etter skjermvalg, er jo fordi jeg ikke aner en dritt om slike skjermer og dermed kunne tenkt meg anbefaling på noe noen visste var bra.
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Du bør ha 5ms eller mindre i oppdatering og kontrast på 1000:1 eller mer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Det er ikke aktuelt med den størrelsen, max 20" og da strekker jeg meg godt, altså. *liker liten skjerm*
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Mannen mener at du bør ha dvi inngang til en eeebox. Så da er den i sted uaktuell. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Er de der kategorisert som tv-skjerm eller pc? Sånn for lisenstrollene.
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Det er pc skjerm. Og dvi er en måte å koble skjermen til pcen på. Gir bedre bilde. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Trenger jeg noe kabler og sånt ekstra til den, for å koble den til pc?
|
|
|
#17 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Kabelen følger med skjermen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Det følger ikke med dvi kabel. så det må du kjøpe i tillegg. Mannen mente det fulgte med. Men jeg hadde rett. HA! Synn for deg. Gøy for meg |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken skjerm til Asus eeebox?Den likner på den vi har, og går definitivt ikke under definisjon "ikke så stor".
|
|
![]() |
|
|