Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tjukke damer går ikke på ski

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 19:46   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Tjukke damer går ikke på ski

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ishalldressen er svart eller grå, som en godt polstret grilldress kanskje? For å forklare litt nærmere. Jeg hadde ikke bilde på denne pcen, kun på gubben sin. Men jeg fikk veldig god plass til magen inni den da jeg var høyggravid, nesten uten at det syntes.

For du var diger, bollefeiten.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Felleskjøpet? Kall meg teit, men faen heller, jeg vil ikke se ut som en bonde! Jeg vil ha skikkelige, lekre klær!

Det skjønner jeg godt. Jeg så en god del damer i USA med lekre skiklær som var ganske så store i størrelsen. Synd at det ser ut til at det er umulig å få leve et aktivt vinterliv når man har litt rundt midjen.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Misteri: det er jo griselett å sende TILBAKE det som ikke passer fra nettbutikker da. Iallefall norske. Jeg synes i grunn det er deilig å prøve hjemme istedet for i trange prøverom med ekle lys.

Den kjenner jeg også på gitt uten at jeg er videre stor. I dag viste jeg rompa til et par forbipasserende sylfider i tenårene da jeg skulle prøve bukse. Lekkert.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.