Sv: Valuta i Egypt?
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Håndsprit ved kontakt med penger er helt nødvendig ja. Bare tanken på at pengene som domennene tar for dopapiret går ut i omløp igjen..
Å FY F****
Det er det som er det fine med å spørre på FP - man får svar på det man faktisk trenger å vite - ikke bare på det man spør om. 
Da må vi få ordnet oss Egyptiske Pund. Vi får satse på at de har minibank på flyplassen, for vi skal med buss rett derfra til hotellet og det er tre mil fra hotellområdet til nærmeste minibank. Vi tar uansett med oss litt dollar - får vi ikke vekslet det så får vi sikkert brukt det.
Vi trenger sikkert ikke penger til is og sånn nei - det er jo seffern med i billetten. Det tenkte jeg ikke på. 
Men det blir lite is - junior får ikke eksperimentere med melkeprodukter mens vi er på ferie.
Noen som vet om det er lov å ha med alkohol eller tobakk inn i Egypt? Drømmeprinsen er avhengig av den riktige røyken og jeg lurte på om jeg skal ta med en rødvin å nyte på terrassen når ungene er i køya, men det er kanskje ikke lov å ha med siden det er muslimsk land?
|