Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

John and Kate + 8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 18:10   #21
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: John and Kate + 8

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Men er det noen som vet hva som er poenget med programmet? hva skal vi egentlig lære?

Er det fra tv vi skal lære noe?

Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:10   #22
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Tror kanskje ikke det er ment som læring, men mer som et innblikk i deres utrolige liv. Kanskje serien er med å hjelpe dem overleve. Det må være dyrt.

Gammel 03-01-09, 18:13   #23
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ja, kan være det er bare for å få et innblikk da. Syns kasnkje det er litt rart at de vil ha så stor oppmerksomhet rundt barna, men det er jo ikke alle som tenker slik.

Og ja, det må da være sinnsykt dyrt! Særlig når alt i tillegg skal være så perfekt da.

Gammel 03-01-09, 18:16   #24
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja, kan være det er bare for å få et innblikk da. Syns kasnkje det er litt rart at de vil ha så stor oppmerksomhet rundt barna, men det er jo ikke alle som tenker slik.

Og ja, det må da være sinnsykt dyrt! Særlig når alt i tillegg skal være så perfekt da.

Det er vel heller tanken om five minutes of fame, det er jo slik veldig mange amerikanere tenker.

Jeg synes i grunnen det er rart at folk bruker tid på å se på sånn dritt jeg.

Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:18   #25
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er vel heller tanken om five minutes of fame, det er jo slik veldig mange amerikanere tenker.

Tror ikke dette akkurat er serien man sitter og venter på at skal begynne hver kveld nei
Litt mer sånn sitte og zappe og tilfeldigvis dveler ved en stund før man går videre i rekka..

Gammel 03-01-09, 18:20   #26
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det er fin underholdning når man ligger i sengen og leter etter søvnen.

Gammel 03-01-09, 18:26   #27
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg får skuldrene oppunder ørene bare av å lese om denne serien, jeg. Skal definitivt ikke sees på. Blir så sliten av fussy foreldre.

Gammel 03-01-09, 18:32   #28
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det er fin underholdning når man ligger i sengen og leter etter søvnen.

Det er mulig jeg er den snåle her, men unger som blir hakket på som underholdning?

Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:44   #29
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Det er mulig jeg er den snåle her, men unger som blir hakket på som underholdning?

Hmm, nå begynner jeg å føle den kjente FP-følelsen her ja

Dette er en serie som beskriver kanskje alles hverdag, en gang i blant. Selv om vi ikke har så mange barn som i denne serien. Det handler ikke om foreldrenes hakking på ungene, men også for denne familien kan noen ganger deres frustrasjon ut over ungene. Det handler også om mange flotte øyeblikk med smilende fjes, lykkelige unger og stolte foreldre. Disse foreldrene gjør sikkert også så godt de kan.

Gammel 03-01-09, 18:45   #30
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Hmm, nå begynner jeg å føle den kjente FP-følelsen her ja

Den må man selvsagt ha!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.