|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på ski
![]() |
#122 |
Salt in the rainbow
|
Jepp, der har du meg og!
![]() |
#124 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg drar så sinnsykt over puppene..... Men jeg kommer meg inn i 46 nå og også 44. Både opp og nede. Er veldig timeglassformet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Introvert textrovert
|
Og jeg er omvent.
![]() |
#126 |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg kjøpte meg en Norrønna softshellbukse på mitt feiteste i xxl og en bergans jakke i samme str. Det er ALT for stort nå, men jeg får jo flere lag med fleece under så da skal jeg jammen bruke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Erfaren nok
|
Jeg får på meg Bergansjakken min i str L nå. Men den er litt småtrang, og får ikke særlig under. Synes ikke Bergans er veldig små i str egentlig? Buksene passer bare meg litt dårlig..
![]() |
#129 |
Pauset
|
Kommer helt ann på modellen, og om det er en herre/dame/unisex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg har herremodellen i Bergans, 71 grader nord jakka fra et par år tilbake, den med kart og sånt på. Min er xxl og STOOOOR. Mens den gamle Norrønna jakka i str L er minst like stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiHerremodellen passer meg i grunn dårligere, for den blir ofte trang over hoftene. Den er jo lengre. Damemodellen går ikke så langt ned at jeg må over hoftene med den.
![]() |
#135 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg har kjøpt en varmekjeledress i størrelse hest.
![]() |
#136 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiVurderer den skibuksa fra Sportmann.
![]() |
#137 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJo, det gjør de. Eller, en tjukk dame sklir på sklibrett og leker i snøen i hvertfall. Ikke det siste av det siste innen vintersportstøy kanskje, men mer enn bra nok til å ikke se helt lost ut (føler jeg da). Noen überkule solbriller og annet tøft tilbehør, kan også gjøre sitt til at fokuset rettes bort fra evt manglende stil
![]() |
#138 |
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiHar ikke lest hele tråden så jeg vet ikke hva som har kommet frem av tips tidligere - tar bare sjansen på å komme med mitt eget. Jeg bruker str 52 og har funnet både bukse, jakke og fleeceundertøy på Stormberg. Klart jeg må betale litt for herligheta, men det er verdt det med tanke på at jeg da får vært ute og i aktivitet også på vinteren. Jeg har tidligere hatt problemer med å finne tøy i min størrelse, men da jeg var innom og spurte på Stormbergbutikken så fant de frem mange alternativer til meg, noen var faktisk for store også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiHar du prøvd Ebay ? Der finner man mange størrelser, også "petite" til de som ikke er så høye. Og det koster en brøkdel av hva man skal ut med i Norge. Søk på "skipants" og vupti.
![]() |
#140 |
Erfaren nok
|
Jeg har bestilt.. og siden noen skrev at den var liten i str tok jeg 48/50. Skal fort ha noe under også. Så tok jeg en str mindre i jakka.
![]() |
|
|