Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva tror dere om denne posen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 00:27   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva tror dere om denne posen?

Jeg vurderer å kjøpe denne ullposen fra Going på salg: http://www.going.no/asp/webshop_vare...ndergruppeID=0 Syns den ser utrolig deilig ut, men er usikker på om den blir for varm, og om det er dumt å ha en ullpose uten noe annet trekk. Noen som har lyst til å synse litt?

Gammel 04-01-09, 00:28   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Hva tror dere om denne posen?

Du får baby i mai? Da tror jeg denne blir jæsklig varm.

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 00:34   #3
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Du trenger neppe ullpose til sommeren, men til vinteren derimot. Og da må du tenke på størrelsen til posen. Ser at denne er 80 cm lang, men er usikker på hvor stor pose du vil trenge hvis vi sier at vinterpose-sesongen er fra okt-apr f.eks.

Gammel 04-01-09, 00:36   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Me hadde lammeskinnspose av ein annan type, men me brukte den i april og litt i mai og la den bort fram til september/oktober. Trur også den blir veldig varm i vår/sommarmånadane, men tenker du utover hausten, så trur eg nok den er fin. Vogna har gjerne stormtrekk som du kan tre over? Vår lammskinnspose hadde vanntett stoff utanpå.

Me brukte berre strikka Nøstebarnteppe mesteparten av vår/sommaren.

Gammel 04-01-09, 00:42   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hehe, definitivt! Men hadde tenkt å bruke denne på høsten og vinteren da, ikke i juli akkurat. Snuppa brukte ikke pose i sommerhalvåret så vidt jeg husker (og hun hadde et arvet voksi-mareritt som ikke frister til gjentagelse). Men jeg kan jo drøye til jeg får posen av deg Bergensis, og se hva jeg evnt trenger i tillegg til den.

Gammel 04-01-09, 13:21   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

TFK-posen har dobbelt fleecetrekk inni, dvs. du kan bruke begge eller ta bort det eine. Om den er varm nok kjem vel litt an på kor kaldt det blir der du bur.

Gammel 04-01-09, 14:03   #7
Left
Passiv

Standard

Ville hatt dunpose med lammeskinn i. De rommer veldig mye mindre i vogna, og de vokser med barnet, slik at man slipper å kjøpe mange poser.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.