Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det en mannegreie å sitte lenge på do?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 21:14   #21
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Har aldri forstått hvorfor det er så stas å sitte i møkklukt.

Nettopp!

Gammel 04-01-09, 21:22   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

I det mannen, ved middagsbordet i dag, utbrøt "dette skjedde i siste kapittel i boken min i dag" gikk det et lys opp for meg. Jeg spurte listig; "Når får du tid å lese bøker?" hvorpå han overumplet svarte "på do".

Say no more. Jeg tror jeg må legge strikketøyet mitt inn dit også.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:24   #23
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

I det mannen, ved middagsbordet i dag, utbrøt "dette skjedde i siste kapittel i boken min i dag" gikk det et lys opp for meg. Jeg spurte listig; "Når får du tid å lese bøker?" hvorpå han overumplet svarte "på do".

Say no more. Jeg tror jeg må legge strikketøyet mitt inn dit også.

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:30   #24
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Har aldri forstått hvorfor det er så stas å sitte i møkklukt.

Ingen sak. Man blir lam i nesa etter forbausende kort tid.

Gammel 04-01-09, 21:38   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Antar dere at de sitter der fordi de syns det er gøy?

Nei, ikke spesielt. Men det er "gøyere" enn å være utenfor.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:42   #26
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Flo er litt kul
Standard

Her var det en manneting inntil jeg også forstod poenget med å ta en "timeout" når ting er litt rufsete med kranglete barn og mye som skal gjøres. Nå er det førstemann til do som gjelder...

Gammel 04-01-09, 21:46   #27
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:46   #28
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Det er uhyre irriterende når mannen setter seg til på do i 30 min

Får man ikke lettere dangelbær (ja hemorider altså) dersom man sitter lenge på do?

Gammel 04-01-09, 21:48   #29
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dangelbær er noe helt annet enn hemorroider. Trur eg. : puke:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:52   #30
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Får man ikke lettere dangelbær (ja hemorider altså) dersom man sitter lenge på do?

Nei, man får lettere hemorrhoider dersom man er forstoppet. Og det er jo ikke sånn at selv om man sitter lenge på do så gjør man noe hele tiden. Derimot så kan man også trekke opp raskt og unngå dårlig lukt og så kan man slappe av så lenge man vil.

Gammel 04-01-09, 21:52   #31
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Dangelbær er noe helt annet enn hemorroider. Trur eg. : puke:

Du har helt rett. :isj:

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:54   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, man får lettere hemorrhoider dersom man er forstoppet. Og det er jo ikke sånn at selv om man sitter lenge på do så gjør man noe hele tiden. Derimot så kan man også trekke opp raskt og unngå dårlig lukt og så kan man slappe av så lenge man vil.

Så lenge man sørger for at ingen hører at du trekker ned (opp?), that is.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:29   #33
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Så lenge man sørger for at ingen hører at du trekker ned (opp?), that is.

Da kan man jo bare si at det var fare for tilstopping av rørene om man ikke tok et "mellomtrekk".
Her i huset er det en grei måte å ta seg en timeout på. Ingen som sitter spesielt lenge altså, jeg pleide faktisk å sitte mye lenger i mine single dager. Årsaken var spennende dolektyre, og når jeg satt der så fikk jeg jo faktisk ikke gjort andre forefallende ting. Sudoku må vel forresten være ment å bedrive på nevnte sted? :tørrvittig:

Gammel 04-01-09, 22:35   #34
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Hvor ellers får man tid til å lese bøker enn når man er på do?

Gammel 04-01-09, 22:57   #35
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan også være lenge på do. Har radio, blader og sudoku-hefte der

Gammel 04-01-09, 23:21   #36
Left
Passiv

Standard

Hvis dette er en manneting, så er jeg mann.
Jeg har alltid brukt lang tid, og kommer sikkert til å fortsette med det så lenge jeg lever. Jeg skulle faktisk ønske det gikk litt raskere av og til. Det har ikke blitt bedre med årene, så antakelig får jeg finne opp en liggedass til jeg blir gammel.

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:23   #37
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Rendyrket overlevelsesstrategi. Han lukter og ser at neste måltid ikke er langt unna, og sørger umiddelbart for å gjøre plass til det.

Jeg er overbevist om at menn generelt tar Darwin langt mer på alvor enn hva kvinner gjør.

For en forklaring. Den stemmer så akkurat på alle som bor her i huset. Og...når de har spist stiller de seg i dokø, og gjør seg klar for neste måltid. Forøvrig, jeg deler hjem med seks hannkjønn, to voksne og fire nesten voksne....

Egentlig begriper jeg ikke at jeg holder ut. Og vi har bare ett toalett. Den ene har forresten flyttet ut og er hjemme bare til store måltider.... Jeg tror han lukter dem tvers over byen.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:36   #38
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sitter lenge på do hvis jeg kan. Absolutt dagens time-out. Tar gjerne med meg en bok også

Gammel 04-01-09, 23:39   #39
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Pondus+ do= egentid. Før ungene kom til var det mannen som satt lenge nok på do til at jeg rakk å savne ham. Nå sitter vi nok like lenge begge to. Og jeg trekker ned med det samme, så slipper jeg å sitte i noe skitlukt.

Gammel 04-01-09, 23:41   #40
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, dotid er hellig tid.
Avisen leses. Kryssord løses.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.