|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? | |||
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL |
![]() ![]() ![]() ![]() |
150 | 83,33% |
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL |
7 | 3,89% |
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP |
23 | 12,78% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er mye mer hissig og impulsiv IRL. På nett benytter jeg meg av sjangsen til å tenke meg om et par ganger før jeg poster frekke eller sinte innlegg, og ender oftest med å la være.
![]() |
#124 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?SE hva som skjer når det ikke er avslutningsdato på poller!
![]() |
#125 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv. Diskuterer riktignok mer her enn jeg gjør med folk i RL. Jeg skjønner ikke hva jeg skulle fått ut av å spille en rolle her inne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg suger som skuespiller og hadde neppe klart å være noen andre om jeg så prøvde.
![]() |
![]() |
#127 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er nok mer aktiv i diskusjoner IRL, men det kommer nok mer av at jeg er mer talefør enn skrivefør og ikke det at jeg ikke er meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Åj, denne har jeg gått glipp av. Og så vet jeg ikke om jeg tør å svare, siden så mange kjenner meg IRL og dermed kan avsløre meg om jeg lyver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?I jobbsammenheng så er jeg omtrent som jeg er her tror jeg. Mest på det å være nogenlunde saklig, det skjerper jeg meg på her og på jobb. Privat så er jeg mye mindre tålmodig, og da kan jeg åpenlyst himle og snakke med barnslig stemme når jeg synes noen er teite. Spesielt konfliktsky er jeg ingen steder og temmelig belærende er jeg overalt.
![]() |
#130 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv, har ikke lett for å gi meg i diskusjoner IRL f.eks. (Ikke når jeg vet at jeg har rett i alle fall |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er jo meg selv, men synes det er lettere å slenge litt med leppa IRL for da kan andre se meg og mer forstå når jeg er sarkastisk. Lettere å bli misforstått på nett så da prøver jeg å veie ordene mine bedre.
![]() |
#132 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Eg og. *lat*
![]() |
![]() |
#133 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv her på FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Spørsmålet er vanskelig å svare på, synes jeg. Jeg er en helt annen IRL enn på nett, men det henger mest sammen med at nett og RL er to helt forskjellige arenar, og jeg oppfører meg naturligvis forskjellig utifra hvor jeg er. IRL diskuterer jeg sjelden, jeg kan kanskje kaste meg med i en diskusjon, men prøver å komme meg ut så sant engasjementet ikke tar helt overhånd. F.eks. har jeg til dags dato IRL aldri blitt sammenlignet med en rik, amerikansk dopjente i en amerikansk high-school-film før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Tja. Er nok omtrent som jeg er i RL. Sist redigert av Joika : 05-01-09 kl 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv, men er mye snillere og tilbakeholden på nett.
![]() |
#137 |
Halloen!
Tenkte faktisk på deg og 007 da jeg så denne tråden. (Ikke jeg som har dradd den frem, bare så det er sagt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
© All rights reserved
|
Jeg er glad jeg aldri skal møte deg og knuse alle illusjonene dine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Halloen!
Jeg tror deg ikke- sorry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
kan tilsettes alkohol
|
Så bra det var meg du quoted, så slapp jeg å finne ut hva jeg skrev i denne tråden (for lenge siden). Lat jeg også.
![]() |
|
|