|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Nei. Bare tanken på hud og hår-lukta gjør at jeg brekker meg. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?
|
|
|
#23 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller på en sydhavsøy. Da kunne jeg gjort det.
|
|
|
#24 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Aldri i verden om jeg frivillig hadde stilt opp på noe sånt i våken tilstand nei. :grøss:
|
|
|
#25 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Det der må være reprise, mener jeg så det tidligere i høst. Husker mooncupepisoden.
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Aldri. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Jeg trodde at denne tråden handlet om noe helt annet.
|
|
|
#30 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Nei, hvorfor det liksom. Men ellers har jeg klokketro på kroppens renselsesevne om den får være i fred, altså. Vi er godt skrudd sammen sånn. Men det var det med å leve i et samfunn der ingen andre gjør sånn... Vi vasker oss altfor mye, og ødelegger mye av kroppens/hudens egne balanser på den måten.
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Jeg har ikke sett programmet, men ufra hvordan HI stiller spørsmålet, så kan jeg tenke meg en lang rekke med ting jeg absolutt ikke kunne tenkt meg og gjøre, og det å ikke vaske meg på en måned tror jeg ikke er blant de tingene. |
|
|
|
#32 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Hvis jeg hadde sluppet å forholde meg til andre, rene mennesker kunne jeg klart det, tror jeg, men jeg har ikke veldig lyst til å prøve. :yækketiyæk:
|
|
|
#34 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Jeg fikk med meg slutten av programmet. Synes det var ganske interessant, egentlig. Men fikk brekninger av føttene til han mannnen som var hos fotterapeut. :kvalm:
|
|
|
|
#35 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Jeg klarer ikke engang å reise på hytter uten toalett og dusj i ei helg, engang, så NEI jeg kunne ikke gjort det. :grøsse:
|
|
|
#36 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Det slår meg som helt uinteressant å prøve noe slikt, ideen må vel heller være å bruke færre produkter og mindre kjemikalier enn å ikke pusse tennene eller vaske seg på hendene i en hel måned.
|
|
|
#38 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ja. Folk bruker for mange produkter for ditt og datt, og huden trekker jo dette inn i kroppen. Jeg prøver å være bevisst på det. Det å ikke vaske hendene osv. fører vel bare til økt smittefare? Det er jo litt hårreisende.
|
|
|
#39 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Jeg tror nok kroppen kan være selvrensende på mange måter, men det treng vel vann for å "hjelpe til litt". Å ikke vaske seg, selv ikke med rent vann, på en måned er direkte discusting. Men det er jo en del som ikke bruker shampo/balsam, men bare skyller håret i vann. Etter en tid skal visst håret venne seg til dette, og rense seg selv ved hjelp av vannet.
|
|
|
|
#40 |
|
Borte
|
Sv: Hvor skitten kan jeg bli?En måned er for lenge uten å vaske seg. Og jeg ville aldri greid å skippe alle de daglige håndvaskene. Men jeg kan fint være på hytta en uke uten at jeg får noia av at det ikke er innlagt vann og dusj og sånn.
|
![]() |
|
|