|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Koseprater du/dere?
Treacle? Som i sirup?
|
|
|
#83 |
|
Mother of Dragons
|
Nei ikke helt. Men kan godt gå forbi han og si "hmmmm, bamselamsen" og gnage ham litt på øret. Han er ikke så glad i at jeg gjør det, men har blitt vant til det.
|
|
|
#85 |
|
|
Det var ikke flørting, bare lettere å si (og huske, ikke minst) enn navnet mitt, gjetter jeg.
Jepp. Altså, den var ny for meg også, og jeg måtte jo spørre hva det egentlig betydde, men det var altså et kjælenavn som gutta fra London og omkringliggende strøk tydeligvis brukte. (Og jeg har fått det bekreftet av en annen brite, sånn for sikkerhets skyld. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#88 |
|
Passiv
|
Bamselamsen? |
|
|
|
#89 |
|
Curlingkone
|
Sv: Koseprater du/dere?Jeg har en mann som er oppvokst i et kosemose-hjem, så jeg har hatt en del å plukke av han. Feks misliker jeg når han gjør seg til i stemmen!! Ingen mann skal høres ut som han er tre år igjen, det er særdeles usjarmerende.
|
|
|
#90 |
|
Mother of Dragons
|
Det blir jo etter personlige preferanser daah.
Å pysjt, bamselamsen tåler det meste. Jeg har bestemt meg for at han er trofékone (penere, yngre, ikke så mye penger) og da hører det jo med å tåle det meste fra meg.
|
|
|
#92 |
|
Mother of Dragons
|
Hva har han og hans følelser med dette å gjøre?
|
|
|
#93 |
|
Passiv
|
Sv: Koseprater du/dere?Ah - mine preferanser? Treg jeg. |
|
|
|
#94 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Hvis vi koseprater på den måten så er det for å erte.
|
|
|
#95 |
|
Snikende tiger
|
|
|
|
#97 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Ikkeno' søtladen babystemme, nei.
|
|
|
|
#98 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Passiv
|
Sv: Koseprater du/dere?Pidamannen er ikke særlig søtladen, akkurat, men når han er riktig fornøyd med meg, sier han gjerne: "Who's my bitch?!" (Ofte etterfulgt av et dask i rumpa.) |
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Nei, sånn snakker vi ikke til hverandre. Jeg synes også det er skrekkelig å høre på. Kjenner til noen som snakker sånn.
|
![]() |
|
|