|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når står du opp i forhold til partneren din? | |||
| Jeg står opp først |
|
43 | 25,29% |
| Vi står opp omtrentlig samtidig |
|
31 | 18,24% |
| Jeg står opp sist |
|
62 | 36,47% |
| Jeg er alene |
|
6 | 3,53% |
| Vi bytter på det |
|
28 | 16,47% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Poll kommer.
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp først annenhver dag. Vil du ha et alternativ for noe sånt? ("Vi bytter på det", for eksempel?)
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Som jeg krysset av i den andre pollen, så er en av oss oppe 05.45 til vanlig. Som oftest er det mannen min som står opp da og så får jeg ligge frempå helt til 06.05-06.10. :vill og gal:
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp først og dusjer (vanligvis 6.45 eller 7), så vekker jeg mann og barn. Jeg bruker lengst tid på å stelle meg om morgenen, så det er mest praktisk sånn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Hos oss er det sånn at jeg står opp først. Jeg smører matpakke til ungene, og kommer meg ut døra før noen andre familiemedlemmer har våknet.
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?
Gjerne et slikt alternativ, takk.
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg er jo hjemme med minsten på 9 mndr, så mannen står opp før meg. Men det gjorde han da jeg jobbet også, for han begynner på jobb klokken 6, så han står opp kl. 5 hver eneste morgen. I helgene står vi opp med barna hver vår dag.
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står alltid opp først. Mannen er uhelbredelig A-menneske, så han spretter opp av sengen 5.45 på hverdagene og er på jobb 6.30 I helgene er det han som står opp med poden, nå til dags i 7-tiden.
|
|
|
|
#12 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen står opp først og vekker meg når han er ferdin i dusjen.
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står opp først, når eldstemann våkner. Det er bare han som har lappen og kan frakte til barnehagen. Jeg er i fødselspermisjon og står opp når minsten våkner i nitiden. Jeg holder på å ta lappen og når jeg har den ser jeg for meg at vi bytter på det.
|
|
|
#15 |
|
WF: BNBE
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen jobber turnus. Når han begynner klokka seks står han opp først (på ukjent tidspunkt
|
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Den av oss som ikke skal levere står opp først. Den har bare seg selv å tenke på, dusj, frokost og ut av døra. Den andre står opp ca ett kvarter senere, dvs kvart over seks... dusjer, tar seg av S, spiser med ham og leverer. Nummer to får ikke akkurat drøye ting og tang særlig lenge for her serveres middagen presis klokken 1700, laget av den som leverte, så det gjelder å komme seg hjem fra jobb også for nummer to. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi deler på det. Den som skal følge unger står opp sist, den andre står opp i otta og kommer seg på jobb.
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?
Det var en god idé. Sånn tenkte vi også opprinnelig å gjøre det.
|
|
|
#19 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp samtidig. I hvert fall omtrent. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mandag til onsdag og fredager står mannen min opp først. Torsdager står jeg opp først. Vi bytter på i helgene.
|
![]() |
|
|