Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når står du opp i forhold til partneren din?
Jeg står opp først 43 25,29%
Vi står opp omtrentlig samtidig 31 18,24%
Jeg står opp sist 62 36,47%
Jeg er alene 6 3,53%
Vi bytter på det 28 16,47%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 21:17   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?

Poll kommer.

Jeg har lurt på når dere står opp. Der ser jeg at jeg "dessverre" er akkurat som den gemene hop.

Så nå lurer jeg på når du står opp i forhold til partneren din.

Gammel 06-01-09, 21:18   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?

Vi står opp først annenhver dag. Vil du ha et alternativ for noe sånt? ("Vi bytter på det", for eksempel?)

Gammel 06-01-09, 21:18   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som jeg krysset av i den andre pollen, så er en av oss oppe 05.45 til vanlig. Som oftest er det mannen min som står opp da og så får jeg ligge frempå helt til 06.05-06.10. :vill og gal:

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:19   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg står opp først og dusjer (vanligvis 6.45 eller 7), så vekker jeg mann og barn. Jeg bruker lengst tid på å stelle meg om morgenen, så det er mest praktisk sånn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:19   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han står opp først og når han har dusjet så står jeg opp.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:21   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå for tiden står vi opp samtidig. (Men i morgen må jeg opp 05.40 - hvordan kunne jeg finne på å si ja til å være førstemann på jobb?? )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:21   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss er det sånn at jeg står opp først. Jeg smører matpakke til ungene, og kommer meg ut døra før noen andre familiemedlemmer har våknet.

Dette resulterer i at mannen står opp seint, leverer ungene seint og derfor kommer ganske så seint hjem fra jobb ettersom jeg bor sammen med 3 sovedyr.

Gammel 06-01-09, 21:21   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi står opp først annenhver dag. Vil du ha et alternativ for noe sånt? ("Vi bytter på det", for eksempel?)

Gjerne et slikt alternativ, takk.

Gammel 06-01-09, 21:23   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo hjemme med minsten på 9 mndr, så mannen står opp før meg. Men det gjorde han da jeg jobbet også, for han begynner på jobb klokken 6, så han står opp kl. 5 hver eneste morgen. I helgene står vi opp med barna hver vår dag.

Gammel 06-01-09, 21:26   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han står alltid opp først. Mannen er uhelbredelig A-menneske, så han spretter opp av sengen 5.45 på hverdagene og er på jobb 6.30 I helgene er det han som står opp med poden, nå til dags i 7-tiden.

Gammel 06-01-09, 21:34   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han står som oftest opp før meg. Men hvis jeg klarer å gjennomføre det å komme tidlig på jobb blir det meg som må opp først.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:39   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Mannen står opp først og vekker meg når han er ferdin i dusjen.

Gammel 06-01-09, 21:40   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne stemme!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:44   #14
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Han står opp først, når eldstemann våkner. Det er bare han som har lappen og kan frakte til barnehagen. Jeg er i fødselspermisjon og står opp når minsten våkner i nitiden. Jeg holder på å ta lappen og når jeg har den ser jeg for meg at vi bytter på det.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:45   #15
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen jobber turnus. Når han begynner klokka seks står han opp først (på ukjent tidspunkt ). Når han begynner klokka to har han jobbet til klokka ti kvelden før, så da får han sove lenge, dvs til rundt sju. I helgene bytter vi på. Han står opp på lørdager, og jeg på søndager. Han jobber ofte på lørdagskveld/natt også, så da må det nesten bli sånn.

Med unntak av når mannen jobber tidlig er det alltid Snuppa som står opp først. Ikke skjønner jeg hvordan to sovedyr har fått et A-menneske, men man får vel som fortjent.

Gammel 06-01-09, 21:50   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den av oss som ikke skal levere står opp først. Den har bare seg selv å tenke på, dusj, frokost og ut av døra. Den andre står opp ca ett kvarter senere, dvs kvart over seks... dusjer, tar seg av S, spiser med ham og leverer. Nummer to får ikke akkurat drøye ting og tang særlig lenge for her serveres middagen presis klokken 1700, laget av den som leverte, så det gjelder å komme seg hjem fra jobb også for nummer to.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:51   #17
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi deler på det. Den som skal følge unger står opp sist, den andre står opp i otta og kommer seg på jobb.

Gammel 06-01-09, 22:01   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Vi deler på det. Den som skal følge unger står opp sist, den andre står opp i otta og kommer seg på jobb.

Det var en god idé. Sånn tenkte vi også opprinnelig å gjøre det. (Nå har det i praksis blitt sånn at den som ikke skal levere, blir liggende til de andre har gått. (I alle fall hvis den som ikke skal levere er jeg. ))

Gammel 06-01-09, 22:03   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi står opp samtidig. I hvert fall omtrent.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:03   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mandag til onsdag og fredager står mannen min opp først. Torsdager står jeg opp først. Vi bytter på i helgene.

Ergo klarte jeg å svare feil i pollen, da jeg krysset av for at mannen står opp først. Når jeg tenker over det, bytter vi på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.