Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Regner det mer i Bergen enn i Stavanger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 13:49   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regner det mer i Bergen enn i Stavanger?

Jeg er jo født og oppvokst i Stavanger, og vet jo om det regner mye her eller ikke.

Du bor jo også her, men allikevel. JO det regner MYE her. Det regnet mye i sommer også. Vi hadde en tropeuke, men sommeren var slett ikke noe å skryte av, som vanlig.

Jeg liker regn jeg, men jeg husker godt i sommer da jeg og venninner prøvde febrilsk å finne en dag å gå i Kongeparken på, men hver eneste gang måtte vi sløyfe det pga. mye regn. Vi holdt på i ukesvis før vi endelig fikk gått, da regnet det litt også, men det var heldigvis opphold stort sett mens vi var der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.